  • Data: 2021-11-26 17:20:48
    Temat: Re: jak to możliwe
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 24 listopada 2021 o 21:41:57 UTC-6 sundayman napisał(a):
    > No ok. Ale to chyba jednak powinno osłabić sygnał.
    > A jest full. Wiem bez zaglądania, bo po połączeniu się
    > urządzenie mi wysyła poziom sygnału sieci.
    >
    > Gdyby był słaby sygnał to bym zrozumiał, że coś się przedostaje. Ale to
    > na oko wygląda tak, jakby tam prawie tłumienia nie było.

    Te wbudowane wskazniki sygnalu maja tendencje do kolorowania poziomu na zielono.
    Jak masz nawet rezultat w dB to tez nie musi byc prawdziwy.
    Wyjmij ten modem na zewnatrz i zobacz na ile ci sie podniesie sygnal.
    To ze jest maks nie znaczy ze tlumienia nie ma, po prostu moze sygnal jest uz
    odpowiednio silny.

    No i warto zmierzyc czy skrzynka nie jest wymiarowo rezonujaca.
    Do tego moze jest zmontowana tak ze sie scianki ze soba elektrycznie nie lacza. To
    tez moze oslabic tlumienie.

    Jak obejrzysz ten drugi film to tam jest zyciowy test i tam widac co sie dzieje. I na
    koniec, jak masy sa spiete razem to moze ten ekran dzialac jak antena.