  • 1. Data: 2009-01-01 13:54:23
    Temat: Re: jak wygrzać procesor
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com> napisał w
    wiadomości news:gilnpf$evn$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > ALE PO CO?

    -------

    To dla maniakow, ktorych "swedzą" łapska.
    Chodzi o to zeby procesory w ich kompach pracowały wydajniej przy tych
    samych albo mniejszych nastawach czestotliwosciowych, czy napięciu
    zasilania. Badz tez w ten sposob zmuszenie procesora do poprawnej pracy przy
    zwiekszonej czestotliwosci taktowania.
    Dosc ryzykowna zabawa mogaca sie skonczyc uwaleniem procesora.
    Tak naprawde to chyba nikt nie wie o co tu chodzi tzn. jakie procesy
    fizyczne zachodza w pólprzewodnikach, ktore by miały dawać pozytywny efekt.
    Ale byc moze cos w tym jest? Osobiscie nigdy bym tego wolał nie sprawadzać.

    sofu

  • 2. Data: 2009-01-01 15:45:51
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 1 Jan 2009 14:54:23 +0100, sofu napisał:

> [...]
    > Ale byc moze cos w tym jest? Osobiscie nigdy bym tego wolał nie sprawadzać.

    A nie wystarczy posmarować tą pastą do półprzewodników na ,,głębokie
    średnice''. Gwarantowany identyczny efekt.

    --
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 3. Data: 2009-01-01 19:23:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello sofu,

    > To dla maniakow, ktorych "swedzą" łapska.
    > Chodzi o to zeby procesory w ich kompach pracowały wydajniej przy tych
    > samych albo mniejszych nastawach czestotliwosciowych, czy napięciu
    > zasilania.

    Ty jesteś, kwa!, normalny? Niby po wygrzaniu mają się skrócić cykle
    procesora przy tej samej częstotliwości pracy?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2009-01-02 20:13:31
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    --
    Kościół katolicki to siedlisko wszelkiego zła, a szatan ma w nim używanie.

    > Ty jesteś, kwa!, normalny? Niby po wygrzaniu mają się skrócić cykle
    > procesora przy tej samej częstotliwości pracy?
    >
    > [...]
    >
    > --

    Mysle, ze jestem normalny, ale raczej z toba jest cos nie teges...
    Czego sie mnie czepiasz? Umiesz czytac ze zrozumieniem?
    Napisałem tylko argumetacje tych, ktorzy wygrzewaja procesory.
    Sam nikogo do tego nie namawaim, ani tez nie mam zamiaru tego robic.
    A co do wygrzewania elementów elektronicznych to robiono tak np. z lampami
    dla
    uzyskania stabilizacji emisji. Kondensatory sie formuje traktujac pradem, to
    i moze z procesorami
    wygrzewanymi tez sie cos dzieje?
    Wiem z autopsji jak pewne procesy fizyczne wpływaja na konekty Hi-Fi, bo tym
    sie latami zajmowałem.
    Gdy o tym mowilem tacy ludzie jak ty, tez sie pukali w czoło wiec moze
    lepiej o tym nie mowic i nie pisac tylko robic swoje?

    sofu

    procesory