    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jak wykasować zbedny obiekt ze zdjęcia?
    Date: Mon, 15 Feb 2010 00:17:48 +0100

    W niedziela, 14 lutego 2010 22:49, 1634Racine wyraził następujacą opinię:
    > de Fresz in news:hl98rq$4gr$1@inews.gazeta.pl

    > obawiam sie, ze mozesz miec racje co do stopnia trudnosci [ i efektu...].
    > Zapewne jest to pracochlonne, ale tez nie chodzi mi tyle o
    > zachętę lub nie, ile o wiedze, ktore łopaty nalezy wziąć,a potem ktore
    > grabie,zeby rosla trawa, a nie chwasty. A czy efekt bedzie dobry, czy nie
    > - zakladam, ze zmierzam do dobrego. Trzeba z pewnoscia ruszyc z miejsca. A
    > wiec: ktore łopaty, ktore grabie z PS ? [na przyklad z PS].

    Klonowanie, zarówno na przepalonym niebie {banał} jak i na nieprzepalonym a
    nawet na murze - choć tu już pewnie musiałbyś go "odbudować" z istniejących
    kamieni przeskalowując je i układając tak żeby jakoś tam wyglądały {masz
    tego muru więcej?}.

    Ale nie bierz się za to - po prostu nie ma to sensu, nawet jeśli uda Ci się
    jakoś obrobić fragmenty o ciągłych krawędziach to z włosów niczego
    "wyczesać" się nie uda, nie odtworzysz światła prześwitującego przez włosy,
    przy takiej fryzurze nie sklonujesz ich też z innego miejsca.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E