eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak zabezpieczyć antykorozyjnie spawy w 3 warstwach blachy? › Re: jak zabezpieczyć antykorozyjnie spawy w 3 warstwach blachy?
    Subject: Re: jak zabezpieczyć antykorozyjnie spawy w 3 warstwach blachy?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Maciek <maciek@>
    Date: Mon, 28 Sep 2020 20:57:10 +0200

    > Jak to cholerstwo zabezpiueczyć? pomalować przed spawaniem?

    Zabezpieczyć dopiero po spawaniu. Valvoline Tectyl ML teraz chyba
    zmienili nazwę na TECTYL CAVITY WAX AMBER.

    Kilka lat temu czyściłem spory kawałek rantów drzwi z rdzy gdzie użyta
    była fabrycznie niewłaściwa masa powodująca korozję.
    Zabezpieczałem to tym woskiem z preparatem antykorozyjnym. Do dzisiaj
    Nic się z tym nie dzieje.
    Wlewam to również w profile zamknięte (progi) i po 20 latach bez
    problemów żyją nie wykazując oznak korozji (Focus MK1).
    Bardzo dobre środki i tam gdzie nie trzeba wyglądu dają dobrze radę.