  • 21. Data: 2019-07-23 08:07:31
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-07-23 o 07:52, tck pisze:

    > są przecież magnetyczne kable USB

    Mini USB magnetycznego nie widziałem. Kamerki z reguły mają mini.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2019-07-23 09:10:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-07-23 o 08:07, Miroo pisze:

    > Mini USB magnetycznego nie widziałem. Kamerki z reguły mają mini.
    >
    > Pozdrawiam

    Coraz więcej kamer ma mikro USB.
    Ps. Mam Xiaomi Dash Cam - na zatrzask. Zdejmowana jednym ruchem, ale
    kabelek trzeba odpiąć. Jakość nagrań - bardzo dobra.
    T.

  • 23. Data: 2019-07-23 09:22:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 23:22, WS pisze:

    > sasiad ma kilkunastoletniego opla corse (wersja raczej podstawowa)

    Wiem że trochę wstyd ale napisz gdzie ;-)

  • 24. Data: 2019-07-23 09:25:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 23:45, Marek S pisze:

> [...]

    Znaczy ciężko jest pokazać Policjantowi na smartfonie co się właśnie
    nagrało?

  • 25. Data: 2019-07-23 09:27:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 23:57, LordBluzg(R) pisze:

    > To już prościej nagrywać smartfonem albo kupić dodatkową kartę, jeśli
    > chcesz przeglądać w domu :>

    Smartfon się zagotuje w upały. Trzeba go montować i demontować bo kradną ;-)
    > Nie rozumiem nagrywania/przegrywania przez WiFi. Bez sęsu.

    Wifi czy BT jest po to żeby zobaczyć co się nagrało na rejestratorze.

  • 26. Data: 2019-07-23 09:33:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 23:38, Marek S pisze:

    > Jak instalujesz kamerę, że jest sens jej kradzież? Zapalniczka i
    > kabelek? Jeśli tak, to może warto zmienić obyczaj? Ja to robię tak, że
    > kamery podłączone są krótkimi kabelkami z podsufitką. Do tego mają
    > dedykowane złącza. Bez infrastruktury są bezużyteczne.

    Ale jeśli kamera jest w samochodzie (bo to rozumiem przyciąga złodzieja),
    to o tym, że sprzęt jest bezużyteczny złodziej się dowie później a
    kamery i szyby i tak nie ma, więc jakie to jest zabezpieczenie?

  • 27. Data: 2019-07-23 09:41:15
    Od: z <...@...pl>

    > Kup taka. Malo widoczna. https://allegro.pl/oferta/rejestrator-jazdy-w-luster
    ku-kamera-full-hd-1080-7753773022?utm_source=google&
    utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla
    _akcesoria_samochodowe&ev_adgr=Main_adgroup&gclid=Cj
    0KCQjwvdXpBRCoARIsAMJSKqLNEU8U60--2Q3lgAFw6s3dBzxWud
    5-FUy92z-W4yfWQaAMO08whHUaApUtEALw_wcB

    Dwie może małoistotne wady. Może być za szerokie i kolidować z roletami.
    Może też zwiększając ciężar lusterka powodować jego drgania (u mnie przy
    dieslu na wolnych obrotach nie da się na to patrzeć.
    Dodatkowo lusterko jest mocno przyciemnione i trzeba się przyzwyczaić do
    tego obrazu.

  • 28. Data: 2019-07-23 09:44:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-23 o 09:33, cef pisze:
    > Ale jeśli kamera jest w samochodzie (bo to rozumiem przyciąga złodzieja),
    > to o tym, że sprzęt jest bezużyteczny złodziej się dowie później a
    > kamery i szyby i tak nie ma, więc jakie to jest zabezpieczenie?

    Dlatego trzeba wybrać model i sposób mocowania jak najmniej rzucający
    się w oczy. Duży ekran na przyssawce z wiszącym kablem KUSI ;-)

    PS. No to muszę też przemyśleć mocowanie mojej kamery cofania. Trzeba
    wypruć kawał blachy w tylnej klapie. Chodzi przecież o całe 70 zł ;-)

  • 29. Data: 2019-07-23 10:25:11
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, July 23, 2019 at 9:22:57 AM UTC+2, z wrote:
    > Wiem że trochę wstyd ale napisz gdzie ;-)

    Krakow, os. Podwawelskie, parking ul. Kapelanka (~15min piechota od Wawelu, ~20 od
    Rynku)

  • 30. Data: 2019-07-23 10:28:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-23 o 09:27, z pisze:

    > Smartfon się zagotuje w upały. Trzeba go montować i demontować bo kradną

    Od zawsze mam smartfona "na szybie" i zawsze podłączony pod ładowarkę i
    zawsze go zabieram ze sobą i zawsze odpinam kabelek z USB :] Jakoś mi
    nie wybuchł a obserwując innych w 90% też tak mają. Oczywiście nie
    nagrywam smartfonem bo wisi pod kątem w pionie.
    > ;-)
    >
    > Wifi czy BT jest po to żeby zobaczyć co się nagrało na rejestratorze.

    Kiedyś jeszcze to przegladałem (pierwsze dwa dni używania). Teraz w
    zasadzie nie przegladam a jak mam jakiś materiał do zgrania to biorę
    całą kamerkę do domu, pomimo ze mam wyswietlacz.

    ...ale rozumiem chęć ukrycia kamery przed kradzieżą (mała).
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>