-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jechac od razu czy czekac az sie zagrzeje
Date: Tue, 19 Mar 2013 23:29:21 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <kiaos4$l92$1@node1.news.atman.pl>
References: <khug9d$s62$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<kia9mb$504$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 87-206-64-7.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1363732164 21794 87.206.64.7 (19 Mar 2013 22:29:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Mar 2013 22:29:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130307 Thunderbird/17.0.4
In-Reply-To: <1...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486661
[ ukryj nagłówki ]> Z rozgrzewaniem jest taka sprawa, ze to nie tylko olej, ale takze kwestia
> rownomiernosci podgrzania roznych czesci.
> Jak dasz w palnik i po chwili glowica ma np 200C, a dol silnika np 20C,
> to np 2m dlugosci glowica wydluzy sie o 4mm.
> A dol nie ... i sie silnik troche wygnie. A jak sie wygnie, to i wal jest
> wyginany, w rozne strony w miare obracania.
no i wlasnie podobnie moze byc w silniku samochodowym, w troche
mniejszej skali.
idealne warunki do wydmuchania uszczelki pod glowica przykladowo.
dajesz w palnik , glowica sie rozszerza prasujac uszczelke, zanim sruby
mocujace glowice roszerza sie tak aby skompensowac nacisk przez
rozszerzona glowice.
ma to sens ?
Następne wpisy z tego wątku
- 19.03.13 23:27 masti
- 20.03.13 01:25 Krzysztof 45
- 20.03.13 09:31 AZ
- 20.03.13 11:41 yabba
- 20.03.13 11:52 yabba
- 20.03.13 11:53 masti
- 20.03.13 12:26 J.F
- 20.03.13 12:43 yabba
- 20.03.13 14:32 masti
- 20.03.13 14:33 masti
- 20.03.13 14:48 Michoo
- 20.03.13 15:23 masti
- 20.03.13 15:32 Michoo
- 20.03.13 15:36 RoMan Mandziejewicz
- 20.03.13 15:43 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=