    From: Jacot <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: (k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt
    Date: Tue, 19 May 2009 18:06:58 +0200

    falco <m...@w...pl> wrote:

    >Jacot- nie wiem jak z 1x18W, ale dzięki za podpowiedź. Co do
    >zastosowania, to tak jak w temacie... ;) Tak do kierunkowskazów, które
    >założyłem do SenNej..., bo jazda z machaniem rękami jest klasyczna, ale
    >zbyt niebezpieczna... :(
    >Sprawdza się w innych Kyvackach, więc czemu ma nie sprawdzić się u
    >mnie...? Przy zastosowaniu 6V 2 x 21Watt z oryginalną prądnicą jaką mam
    >pobór jest zbyt duży. :(

    Moim osobistym prywatnym zdaniem, jesli myslisz o dwu parach migaczy
    po 10 waciakow to to bedzie najbardziej niebezpieczne, bo bedzie widac
    migacze tylko nie bedzie widac kiedy dzialaja.
    Jesli juz bardzo chcesz te migacze to bym sie skupil w kierunku
    pojedynczych, np. na kierownicy, bardzo klasycznie.
    (Mialem 2 x po 15 i tez nie bylem szczesliwy, wole bez;)

    >huck - z tego co wiem, to takie rozwiązanie działa, ale migacze działają
    >jak a Maluchach, czyli baaardzooo wooolnooo... ;) Nie żebym miał coś do
    >Maluchów, sam kilka lat 1 ujeżdżałem... ;)

    No jak wolno to trzeba chyba je dociazyc?:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10