    From: "kk" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kamera IP
    Date: Tue, 7 Jul 2009 09:23:45 +0200

    Pracujesz w dziale handlowym ?

    Ja cię rozumiem ... ZUS , podatki ...musisz się natyrać aby firma miała kasę
    na prezesa, samochód prezesa, księgową, sprzątaczki i czynsz.

    A ja kilka projektów już zrobiłem i uruchomiłem.
    Z pisaniem kodu też nie mam problemu.
    Szukam teraz tematu na coś większego i przy okazji na poznanie nowego
    procesora.
    Pozdrawiam.