  • Data: 2023-03-13 14:38:56
    Temat: Re: karta micro SD 64GB
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Mar 2023 13:43:55 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nie wiem na ile inteligentny jest kontrler w karcie (oraz jak przedstawia
    > się inteligencja oszustów), ale przy zapisie zdjęcia mógłby po prostu
    > duplikować w katalogu FAT jakąś starą fotkę dając jej nową nazwę (numerek).
    > Wtedy na karcie zmieściłoby się mnóstwo zdjęć. Z tym że bardzo do siebie
    > podobnych.

    Strasznie ambitne, a oni przeciez potrzebują cos taniego na przekręt
    :-)

    Zwykła karta z fałszywą pojemnoscią jest swietna - klient zaplaci,
    moze jeszcze pochwali/pozytywa da, a narzekac bedzie jak zapełni - co
    moze potrwać miesiącami. I nie bedzie narzekal na fałszywą kartę,
    tylko na kiepskiego producenta.

    J.