  • Data: 2009-02-22 19:05:47
    Temat: Re: karta pomiaru temperatury
    Od: "mier_nik" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanów się jak można sensownie odpowiedzieć na tak postawione pytanie.
    > Nie podałeś zakresu mierzonej temperatury, potrzebnej dokładności, typu
    > czujników itp. Nikt raczej też nie wie czy te 100 miejsc jest rozrzuconych
    > po całym świecie czy są one na powierzchni kilku mm2

    Co racja to racja:)
    zapomniałem o podstawowych sprawach, zatem:

    - zakres -40+70 (temperatura max i min występująca w naszym klimacie, wiem,
    że 70 st nie ma, ale elementy np. betonu tak się rozgrzewają)

    - miejce położenia 7 x 7m, plus kilkadziesiąt metrów do komputera w budynku
    (mogę postawić budkę dla kompa wtedy kilka metrów)
    - czujnik powinien być odporny na kurz, piasek, glebę, uv bo będzie
    wystawiony na zewnątrz, niektóre w glebie