  • Data: 2009-02-22 20:49:18
    Temat: Re: karta pomiaru temperatury
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > No to standardowy zestaw 1-wire i DS18S20, zakres -55-+125 stopni.
    > Jeden kabel (chociaz przy 100 czujnikach moze magistrale lepiej
    > rozdzielic) no i pelno dostepnego softu.

    dokladnie, moze dodac switche 1wire, zasilanie pelne a nie tryb pasozyta.

    owfs pod linuxa, kwestia logowania (RRD jakis... ale mozna przeciez i mysql)
    tylko i wyswietlania.

    Na sieci pokazywali ze to dziala z minimum (z pamieci) 30-40 czujnikami (na
    biurku zdjecie, cale stado ds12s20)

    moze nie super profi, nie nazywa sie advatech, ale... koszt smieszny, pewnie
    500zl max sie zamknie z czujnikami. Kwestia polutowania i odpornosci na
    zaklocenia, w koncu niezle drzewo wyjdzie z tych kabli.

    Nigdy takeigo systemu nie robilem, mam tylko 10 czujnikow na kablu ale dziala
    super, zaklocenia ala anomalia +20C (ni z gruchy ni z pietruchy) sa raz na
    ruski rok, wystarczy dobry soft do odrzucenia takich cudacznych odczytow i
    szafa gra.