-
X-Received: by 2002:a25:bac9:: with SMTP id a9mr51137110ybk.20.1597170398348; Tue, 11
Aug 2020 11:26:38 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:bac9:: with SMTP id a9mr51137110ybk.20.1597170398348; Tue, 11
Aug 2020 11:26:38 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwin
ds-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postn
ews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 11 Aug 2020 11:26:38 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5f32db0e$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=31.0.23.103;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 31.0.23.103
References: <5f268da3$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<7...@g...com>
<0...@g...com>
<7...@g...com>
<5f32db0e$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: klasyfikacja użytkowników hulajnóg elektrycznych
From: 4...@g...com
Injection-Date: Tue, 11 Aug 2020 18:26:38 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2668
X-Received-Body-CRC: 219052996
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682461
[ ukryj nagłówki ]Uważam że prędkość to nie jest mój problem. Przez rok nie miałem żadnego zdarzenia w
wyniku którego ktoś mógłby mieć jakieś problemy. Nie znaczy to że nie mogłem takich
zdarzeń mieć. Piesi na chodnikach są w miarę przewidywalni. Prędkość może być
problemem tych co będą jeździli bezpiecznie i szybko. Pojebow jest wszędzie dużo.
Mieszkam w miejscu gdzie ruch pieszych nie jest duży. Dla siebie nie widzę żadnego
problemu z jazdą na hulajnodze. Przepisy jakie proponują mnie pasuja, inni
hulajnogisci mało mnie obchodzą. Część hulajnóg ma wbudowane liczniki prędkości a
reszta ma licznik w formie programu na telefon. Ale nie uważam żeby były niezbędne.
Normalnych nikt się czepiał nie będzie. A jak głupi odwali jakiś numer to zabiorą na
miejscu hulajnogę do ekspertyzy i ustala czy ma podkręcona prędkość.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.20 21:46 J.F.
- 11.08.20 21:48 J.F.
- 11.08.20 22:04 WS
- 11.08.20 22:52 4...@g...com
- 26.08.20 20:00 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=