  • Data: 2020-08-11 21:46:11
    Temat: Re: klasyfikacja użytkowników hulajnóg elektrycznych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 4kogutek44 napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >Uważam że prędkość to nie jest mój problem. Przez rok nie miałem
    >żadnego zdarzenia w wyniku którego ktoś mógłby mieć jakieś problemy.
    >Nie znaczy to że nie mogłem takich zdarzeń mieć.

    jak to zwykle - jedni sa razsadni, inni nierozsadni, a inni maja pecha
    ... lub szczescie.

    >Piesi na chodnikach są w miarę przewidywalni. Prędkość może być
    >problemem tych co będą jeździli bezpiecznie i szybko. Pojebow jest
    >wszędzie dużo.
    >Mieszkam w miejscu gdzie ruch pieszych nie jest duży.

    To ci sie ustawia z radarem, bo dobre miejsce :-P

    >Dla siebie nie widzę żadnego problemu z jazdą na hulajnodze.
    >Przepisy jakie proponują mnie pasuja, inni hulajnogisci mało mnie
    >obchodzą.

    Czyli cieszysz sie ?
    A jak przez kolejne 3 lata nie wprowadza tych przepisow ? :-)

    >Część hulajnóg ma wbudowane liczniki prędkości a reszta ma licznik w
    >formie programu na telefon.

    Ale nie wolno korzystac z telefonu w czasie jazdy :-P

    A ona bedzie sterowana telefonem :-P

    J.