-
Data: 2013-01-11 14:05:17
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2013-01-11 11:51, J.F pisze:
>>>>> Hmm, zdaje się, że przeoczyłeś parę kwestii - w Polsce
>>>>> podniesiono
>>>>> prędkość administracyjnie *wszędzie* do 140km/h, a efektywnie do
>>>>> 150km/h. Uważam to za błąd i działanie typowo populistyczne.
>>> Ano nic nie dało, może poza lepszym samopoczuciem niektórych
>>> ludzi.
>
>> Dlaczego nic ? Mozna pojechac 145, a nawet 159 i sie narazac tylko
>> na
>> niewielki mandat.
>W miejscach, gdzie i kiedy warunki nie są ku temu odpowiednie?
A co, jest jakis zakaz zwalniania ?
Jak pokazuje terazniejszosc - wiekszosc osob jedzie wolniej niz limit.
Czy to zle, ze mozna szybciej ?
W niemczech przypominam - wcale nie maja limitu i jakos jezdza
bezpieczniej od nas.
>> Ciężko oceniać sam wzrost wypadkowości z tego tytułu (brak
>> konkretnych
>> danych). Spowodowało natomiast z całą pewnością dodatkowe koszty
> Znaczy sie powinni podjac dzialanie populistyczne i obnizyc do 110 ?
>W jakim celu? Kto chce administracyjnego obniżenia do 110 na
>autostradach?
>> O ile byscie obywatele bezpieczniejsi byli. Ile paliwa
>> zaoszczedzicie, i
>> nie bedziecie juz musieli narzekac na wysoka cene benzyny.
>Terefere.
Skoro 130 lepsze niz 140, to jak uzasadnisz ze 110 nie jest lepsze od
130 ?
I bez kozery napisze nawet 90, albo 88 :-P
>>> oraz podwyższenie prędkości na odcinkach, gdzie to nie powinno
>>> mieć
>>> miejsca.
>> Sa jeszcze znaki. I przeciez nie ma obowiazku jechac tyle co na
>> znaku+9.
>> Mozna wolniej.
>Jak pisałem - można znakami w stosownym miejscach podwyższyć, a nie
>wszędzie.
Pisales ze sie zwiekszy przedkosc tam gdzie nie nalezy.
Mamy podnosic znakami w lepszych miejscach, czy obnizac znakami w
gorszych ?
P.S. Wedle obecnej ustawy poza terenem zabudowanym podniesc predkosci
znakiem nie mozna.
>> Rano do pracy na wielu drogach jest korek i ludzie jada 10km/h.
>> Czy dlatego ze 80% jedzie 10km/h, nalezy ograniczyc predkosc
>> dopuszczalna do 9 ?
>Widzę, że coraz absurdalniej argumentujesz.
Uzyles pewnej logiki w argumentacji.
To ja absurdalnych przykladach demostruje Ci, ze to jest glupia
logika.
Napisz po prostu ze boisz sie pojechac szybciej niz 130, a wiec
powinni tego zabronic :-P
>>> mało kogo łapią na autostradach za niewielkie przekroczenia,
>> I niech tak zostanie. Ale w tym celu trzeba jeszcze podniesc :-)
>Nie, wręcz bym wrócił do normalności i obniżył do 130km/h i tam
>gdzie można podwyższył znakami.
Ale dlaczego normalnosc ma wynosic 130, a nie 110, 150, czy "bez
limitu" ?
>> No to u nas kompromisowo ustalilismy sobie troche wiecej niz w
>> wielu
>> krajach europejskich.
>> Nie wolno ?
>Wolno i wygląda to delikatnie powiedziawszy niezbyt mądrze.
A czemu ?
>> Wystarczyło zrobić mądrze - tak jak np. we Włoszech.
> Tylko ze we Wloszech policja nie stawia FR na autostradach, nawet na
> tych gdzie obowiazuje 130 :-)
>Nie, skąd, nie ma też odcinkowych pomiarów prędkości. Poczytaj co
>w linku podrzuciłem.
Dopiero od 3 lat ... "italian driving style" nie wzial sie bez powodu
:-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.13 14:12 J.F
- 11.01.13 14:13 Tomasz Pyra
- 11.01.13 14:27 Artur Maśląg
- 11.01.13 14:31 Artur Maśląg
- 11.01.13 14:33 BaX
- 11.01.13 14:51 Artur Maśląg
- 11.01.13 14:54 BaX
- 11.01.13 14:54 Gotfryd Smolik news
- 11.01.13 14:52 Gotfryd Smolik news
- 11.01.13 15:05 BaX
- 11.01.13 15:58 J.F
- 11.01.13 16:13 J.F
- 11.01.13 16:43 Tomasz Pyra
- 11.01.13 18:04 Artur Maśląg
- 11.01.13 18:06 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=