  • Data: 2021-03-10 09:41:03
    Temat: Re: koniec pandemii
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2021 o 08:59, J.F. pisze:
    [...]
    >> https://forsal.pl/gospodarka/artykuly/7843178,ko-w-2
    021-dlug-publiczny-wyniesie-15-biliona-zl-pis-kazdeg
    o-roku-zadluza-polakow-na-100-mld-zl.html

    > Zakladam, ze powazny portal sprawdzil liczby.

    Oczywiście

    > Zaraz zaraz. Polska sie systematycznie zadluza od Gierka.

    Gierka spłaciliśmy jakiś czas temu.

    > Z przerwa na Jaruzelskiego, ktoremu nikt pozyczyc nie chcial.
    > Rzady sie zmieniaja, a deficyt pozostaje, tzn co roku roczny deficyt
    > rosnie i doklada sie do sumy.
    >
    > Pani Leszczyna niech podsumuje 8 lat rzadow PO - ile oni dolozyli
    > zadluzenia, i przedstawi to jako % PKB czy w srednich placach.

    Ależ to jest ogólnie dostępne:
    https://rekinfinansow.pl/polska-tonie-dlug-30-procen
    t-w-gore/

    Nie szukaj tego w prawicowych mediach, bo mają zakaz pisania.

    > Trzeba PiS przyznac, ze mimo "programow socjalnych" deficyt trzymal w
    > ryzach, i chyba nawet relatywnie spadal.
    > Az do roku 2020, gdzie trzeba bylo wdrozyc plan kryzysowy ...
    > No ale PO od 2008 tez trafilo w kryzys.

    Ogladasz TVPiS czy jak? Przecież to brednie.

    > Gdzies tam na ten "sukces" pis naklada sie np zablokowanie malego
    > importu paliw, oni twierdza, ze nielegalnego, ja tam nie wiem - moze i
    > nielegalny.

    "konkurencyjny" :)

    > Tak czy inaczej - wzrosla sprzedaz Orlenu, wzrosly wplywy podatkowe
    > panstwa - ale to moze byc skutkiem wychodzenia z globalnego kryzysu,
    > utrudnili przywoz paliw z Niemczech ... z tego to nie wiem, czy sie
    > cieszyc, jesli przywoz byl legalny ...

    No przecież paliwo nie staniało, dlatego wzrosły wpływy podatkowe :)

    > A fuzja dla nas ... no coz, duzy koncern moze wiecej, ale czy nie
    > naszym, polskich obywateli, kosztem ...

    Skoro PiS zwąchał, że może sobie zarobić kasę na paliwie, bedąc
    monopolistą i kosząc z rynku konkurencję to nie spodziewaj się, że
    paliwo stanieje. Wręcz odwrotnie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>