    From: vogl <f...@u...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: konwerter chinch (lub scart) na RF
    Date: Sat, 31 Jan 2009 16:04:32 +0100
    To: MaW <m...@p...onet.nospam.pl>

    Dzięki kolegą za przedstawione rozwiązania. Wykorzystanie modulatora z
    magnetowidu byłoby najtańsze ale po wstępnych oględzinach widzę że
    istniejącą płytę
    musiałbym upakować w obudowę wielkości ok połowy wielkości magnetowidu.
    Liczyłem że wraz eliminacją video zastosuję coś bardziej
    małego i dyskretnego.
    Przy okazji zauważyłem że cena rozwiązania zaproponowanego przez MaW
    jest porównywalna z "wynalazkami" bezprzewodowymi typu MEDION / TEVION
    MD81999 / MD81883
    (http://www.allegro.pl/item543756782_sender_av_tv_n_
    cyfra_polsat_2_tv_impossible_slim.html)
    Czy ktoś stosował powyższe rozwiązanie? Jak wygląda odporność powyższego
    systemu na zewnętrzne zakłócenia oraz czy sam system nie "sieje"
    zakłóceń na inne odbiorniki?