    From: "ZS" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: konwerter chinch (lub scart) na RF
    Date: Sat, 31 Jan 2009 17:55:39 +0100

    > (http://www.allegro.pl/item543756782_sender_av_tv_n_
    cyfra_polsat_2_tv_impossible_slim.html)
    > Czy ktoś stosował powyższe rozwiązanie? Jak wygląda odporność powyższego
    > systemu na zewnętrzne zakłócenia oraz czy sam system nie "sieje" zakłóceń
    > na inne odbiorniki?
    Mam tego mediona i działa spoko przez strop w domku. Choć na pewno nie jest
    to sygnał jak przez euro po kablu. Nie sieje bo ustawia sie kanały. I ama w
    domu AP i wystarczyło przestawić kanał na urządzeniu aby AP nie zakłócał TV.
    Ale jak masz kabel antenowy to przez niego daj sygnał z chincha. Na pewno
    bedzie lepszy obraz niż przez modulator. Pałą instalacje monitoringu robi
    się na kablach ekranowanych i to nawet na 500m jest mała strata sygnału.