  • Data: 2021-01-25 15:08:33
    Temat: Re: koparki walut
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 25 stycznia 2021 o 13:22:45 UTC+1 yabba napisał(a):

    > Chyba, że ma dużo fotowoltaiki, a sieć już nie chce przyjmować prądu.

    mam fotowoltaiki wiecej niż zużycia - co prawda dopiero od jesieni, ale spodziewam
    się
    że będę sporo na plus. W ten sposób powiedzmy że mam prąd za darmo.

    Żeby było ciekawiej wymyśliłem od razu
    "to robimy wodne chłodzenie koparek i grzejemy tym cwu"
    "ojciec, ja wiedziałem że ty coś wymyślisz...."

    :)

    b.