  • 1. Data: 2021-01-25 11:23:48
    Temat: koparki walut
    Od: Budyń <b...@g...com>

    wymyśliło sobie moje dziecię że będzie kopać waluty :-)
    Dajcie jakieś linki do rzeczowych stron w temacie.
    Co mam dziecku powiedzieć, zniechęcać? Nie przeszkadzać?
    Jaką macie opinię w temacie?

    b.

  • 2. Data: 2021-01-25 11:38:12
    Temat: Re: koparki walut
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-01-25 o 11:23, Budyń pisze:
    > wymyśliło sobie moje dziecię że będzie kopać waluty :-)
    > Dajcie jakieś linki do rzeczowych stron w temacie.
    > Co mam dziecku powiedzieć, zniechęcać? Nie przeszkadzać?
    > Jaką macie opinię w temacie?
    Że za późno, co najmniej o kilka lat.
    Na popularne waluty trzeba kasy na zainwestowanie w sprzęt a że trudność
    kopania rośnie z ilością wykopanej waluty to np bitcoina już bardzo
    trudno się kopie, można jeszcze próbować kopać jakieś egzotyczne waluty
    ale ryzyko jest że nic się nie zyska jeśli one nie wypalą.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2021-01-25 11:53:22
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Mon, 25 Jan 2021 02:23:48 -0800 (PST), Budyń <b...@g...com> wrote:
    > wymyśliło sobie moje dziecię że będzie kopać waluty :-)
    > Dajcie jakieś linki do rzeczowych stron w temacie.
    > Co mam dziecku powiedzieć, zniechęcać? Nie przeszkadzać?
    > Jaką macie opinię w temacie?

    Gdyby nie fakt, że to w Polsce nielegalne (na plaży chyba wolno),
    poleciłbym saperkę i wykrywacz metalu :-)

    --
    Artur Stachura

  • 4. Data: 2021-01-25 12:21:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 25.01.2021 o 11:53, Artur Stachura napisał:

    > Gdyby nie fakt, że to w Polsce nielegalne (na plaży chyba wolno),
    > poleciłbym saperkę i wykrywacz metalu :-)

    Nieprawda, wszędzie wolno używać detektora. Zezwolenia wymaga
    jedynie korzystanie z wykrywacza metali do poszukiwań zabytków.
    Taki niuans.

  • 5. Data: 2021-01-25 12:50:12
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/01/2021 10:23, Budyń wrote:
> [...]
    > Dajcie jakieś linki do rzeczowych stron w temacie.
    > Co mam dziecku powiedzieć, zniechęcać? Nie przeszkadzać?

    Przede wszystkim aby to mialo sens to musisz miec duzo mocy
    obliczeniowej i tani prad (sa kalkulatory w necie). Najlepiej miec
    dostep do jakies serwerowni w ktorej za prad sie placi ryczaltem ale jak
    juz Janusz napisal to jest tak minimum z 5 lat za pozno.

  • 6. Data: 2021-01-25 12:56:45
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Mon, 25 Jan 2021 12:21:29 +0100, collie <c...@v...pl> wrote:

    > Nieprawda, wszędzie wolno używać detektora. Zezwolenia wymaga
    > jedynie korzystanie z wykrywacza metali do poszukiwań zabytków.
    > Taki niuans.

    Masz rację; samo chodzenie z wykrywaczem jest legalne.
    Niestety określenie "zabytku" jest bardzo ogólne.
    I weź się tłumacz nadgorliwemu policjantowi, że nie szukasz zabytków :-\

    --
    Artur Stachura

  • 7. Data: 2021-01-25 13:21:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63e1c528-11d4-4fab-8876-a18e3b734d99n@googlegr
    oups.com>
    user Budyń pisze tak:

    > Co mam dziecku powiedzieć, zniechęcać? Nie przeszkadzać?
    > Jaką macie opinię w temacie?

    Jeśli bogaty z domu to nie przeszkadzać.
    A nósz coś wykopie np bursztynową komnatę.
    Wtedy można zaanektować owoce jak Krym.

    --
    Piter

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 8. Data: 2021-01-25 13:22:04
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 25.01.2021 o 12:50, K pisze:

> [...]
    > dostep do jakies serwerowni w ktorej za prad sie placi ryczaltem ale jak
    > juz Janusz napisal to jest tak minimum z 5 lat za pozno.

    Chyba, że ma dużo fotowoltaiki, a sieć już nie chce przyjmować prądu.

    yabba

  • 9. Data: 2021-01-25 13:39:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 25.01.2021 o 13:21, PiteR napisał:

    > A nósz coś wykopie np bursztynową komnatę.

    A nuż łyżka powie: niemożliwe!

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni
    (Agnieszka Osiecka)

  • 10. Data: 2021-01-25 14:18:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:lb6bibqv1vv7.109mj79v1oep$.dlg@40tude.net>