  • Data: 2009-05-07 11:56:02
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c2s305tvcoto3j1v3012jjba78evb61ico@4ax.com...
    > Pierdolisz. Nie wiem co robisz zawodowo, ale najwyrazniej boli Cie,
    > ze Ty musisz sie najebac zeby zarobic 500zł, a taki lakiernik
    > "przeciez tylko sobie siknie i za co tyle kasy".

    Jestem inżynierem. Zarabiam nieźle. Skończyłem 2 fakultety. Uczyłem się
    ponad 20 lat. Najwyraźniej mnie wkurwia, że jakiś matoł, który przeważnie ma
    skończoną zawodówczynę lub nierzadko podstawówkę, zarabia tyle kasy za coś
    co przeciętnie inteligentna małpa nauczy się w tydzień.

    > Większośc cen za
    > profesjonalne usługi nie jest adekwatna do nakładu pracy.

    Co masz na mysli pisząc: 'profesjonalna usługa' ? Bo chyba nie psiknięcie
    lakierem na błotnik i ewentualne dotarcie szpachli. Nie rozśmieszaj mnie.

    > I dobrze.
    > Bo w takim układzie np. prawnik za poradę, czy lekarz za konsultacje
    > ppowinien nie brac nic, bo przeciez tylko siedzi za biurkiem, pije
    > kawe i chwilke pogada, nie?

    Sam sobie przeczysz. Porównujesz prawników i lekarzy z matołami bez szkoły.
    Przestań. Napisałem wcześniej, że taki lekarz bierze mniej za wizytę niż
    życzy sobie za malunki taki jeden z drugim 'fachowiec' malarz.

    > Płacisz nie za to, co ktoś fizycznie zrobił, ale za to, że wiedział
    > jak zrobić, żeby było dobrze. A to jest na tyle rzadka umiejetność, że
    > nic dziwnego, ze jest w cenie.

    Weż człowieku walnij się w łeb. :-) Rzadki to jest fiołek alpejski.

    > Pewnie. Najłatwiej sie liczy cudze pieniądze i cudze koszty. A że ten
    > ktoś musi zapłacić co miesiąc ZUS, podatki, pracowanika, wynajem i
    > inne to pies?

    Nie. Każdy musi. Ja też.

    > No to skoro jak widać sie na tym świetnie znasz, to po kiego
    > pytasz? Zrób sam i nie truj dupy.

    Ty sam się leczysz? Robisz sam swój projekt domu? Szyjesz sobie ubranie?
    Wywozisz sobie szambo? Piszę bo jest dyskusja. Jak nie truć dupy, znaczy po
    chuj ta grupa?

    > Widzisz? Trza było zostac lakiernikiem! Miałbyś teraz siana jak lodu!

    Pierdolisz jak każdy matoł niedouczony. Nie narzekam na swoje zarobki. Nie
    chciałem, tez zostawać lakiernikiem. I nie jestem nim. Ale gwarantuje Ci, że
    posiadając odpowiedni sprzęt i materiały w tydzień czasu pomaluję wszystko
    nie gorzej niż Ci Twoi pseudoprofesjonaliści...

    > Motocykli _naprawde_ładnie_pomalowanych, gdzie nie miałem ani
    > pół zastrzezenia widziałem w życiu kilka, może kilkanascie. I jakoś
    > dziwnym trafem każdy z właścicieli mówił, że malowanie kosztowało
    > sporo. Wszystko zalezy od Twojego poziomu oczekiwań i co dla Ciebie
    > znaczy "ładnie pomalowany". Jeżeli tylko brak zacieków i barana, to
    > faktycznie, masz rację, można to zrobić za 500.

    Hehe. Na końcu sam potwierdziłeś wszystko to przeciw czemu tu szczekasz.
    Pewnie dla Ciebie ładnie pomalowany to goła dupa na baku:-)

    --
    Grzybol