    From: "lesor" <p...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Date: Thu, 7 May 2009 16:49:20 +0200

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości

    > O tym pisałem. Ale koledzy preclowcy oni tacy są, że oni muszą zapłącic.
    > Dużo. Bo mało, znaczy gówniana robota. Jak dużo, to OK. Było już tu nie
    raz
    > o kaskach za 2 tysiące i innych takich. Ma być drogo. Wtedy dobrze jest.

    Troche przerysowujesz, ale moge zrozumiec wkurwe na to, ze wszyscy wysoko
    cenia sobie swoja prace ale jakosc daje kilku...
    Tylko gdzie oni sa? Bo mam dwie owiewki do zrobienia. W pierwszym gatunku. I
    raz, a nie piec razy poprawka koloru, metaliku w metaliku czy klaru czy chuj
    wie czego.
    --
    pozdrawiam, lesor
    rosSynAnt