  • 1. Data: 2017-01-02 17:49:20
    Temat: Re: kradziez dowodu
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w
    <news:586a804d$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>:

    > 10 letnie dowody to dopiero od 10 lat.

    Jednak jesteś chory na umyśle (masz zaległości po pobycie w ośrodku leczenia
    zaburzeń psychicznych)

    CROSS: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2017-01-02 20:19:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-02 o 17:49, 007 pisze:
    > J.F. w

    > Jednak jesteś chory na umyśle (masz zaległości po pobycie w ośrodku leczenia
    > zaburzeń psychicznych)

    Gimnazjaliści mogą nie pamiętać lub nawet nie wiedzieć, ale przed 2001
    rokiem były zielone dowody książeczkowe, w zasadzie dożywotnie.

  • 3. Data: 2017-01-03 13:35:21
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nadir w

    > Gimnazjaliści mogą nie pamiętać lub nawet nie wiedzieć, ale przed 2001
    > rokiem były zielone dowody książeczkowe, w zasadzie dożywotnie.

    W zasadzie ważne do 2007, jak już.

    A Jarek jak zwykle...

  • 4. Data: 2017-01-03 14:07:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    007 wrote:

    > nadir w

    > W zasadzie ważne do 2007, jak już.

    nie. w momencie wydawania były ważne bezterminowo

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2017-01-03 14:23:00
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    masti w

    > nie. w momencie wydawania były ważne bezterminowo

    Głupiś i tyle.

    <http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessionid=9DD5F30
    5CB6574C1856B500F93DFDE7A?id=WDU19740140085&type=2>

    "Art. 37. 1. Dowód osobisty wydaje się z ważnością na czas nie oznaczony."

    Jak widać nie był określony, ale nie oznacza to, że był bezterminowy, co
    zostało udowodnione odpowiednią zmiana ustawy.

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2017-01-03 14:54:04
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 13:35:20 UTC+1 użytkownik 007 napisał:
    > nadir w

    > W zasadzie ważne do 2007, jak już.

    Była o to chryja bo byly bezterminowe i nie wiadomo w sumie czy istniała mozliwośc
    unieważnienia takowego dokumentu.

    W praktyce był zapis o zmianie wyglądu w stosunku do wizerunku na zdjęciu w dowodzie.

  • 7. Data: 2017-01-03 15:48:08
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    s...@g...com w
    ups.com>:

    > Była o to chryja bo byly bezterminowe

    Nie były, termin był "nie oznaczony"

    > i nie wiadomo w sumie czy istniała mozliwośc unieważnienia takowego dokumentu.

    LOL - pacjent zmarł ale na dowód rentę pobierano...

    > W praktyce był zapis o zmianie wyglądu w stosunku do wizerunku na zdjęciu w
    dowodzie.

    Subiektywny...

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2017-01-03 17:54:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "007"

    > i nie wiadomo w sumie czy istniała mozliwośc unieważnienia takowego
    > dokumentu.

    LOL - pacjent zmarł ale na dowód rentę pobierano...
    ---
    Podaj datę mojej śmierci, żeby mojej renty nie zabierano jak umrę :-)

  • 9. Data: 2017-01-03 20:45:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    007 wrote:

> [...]
    >
    > Jak widać nie był określony, ale nie oznacza to, że był bezterminowy, co
    > zostało udowodnione odpowiednią zmiana ustawy.

    weź ty się naucz czytać ze zrozumieniem. Bo nie umiesz nawet posta o
    prawie nie mówiąc

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2017-01-03 21:34:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 007,

    > J.F. w
    > Jednak jesteś chory na umyśle (masz zaległości po pobycie w ośrodku leczenia
    > zaburzeń psychicznych)

    Dlaczego tak ostro?

    --
    Best regards,