  • Data: 2011-12-27 21:56:25
    Temat: Re: krokodyle na stadionie
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:05bc0454-d748-452c-b5ba-

    Nie widzę w tym nic dziwnego. Ja mam około 3 tysięcy stron
    specyfikacji w projekcie który aktualnie ciągnę, a ilość
    niedorzeczności jest wprost proporcjonalna do wartości projektu.
    Życie...
    Konrad

    Konradzie ale niechby mieli i 10 tysiecy stron specyfikacji- a tu chodzi o
    to ze on musial do zlozenia wojej oferty (montaz barierek, montaz na kotwach
    typu HILTI jakis katownikow dla pozniejszego oparcia stropow oraz inne
    jeszcze jakies duperele) wydrukowac 80 stron- No spojrz na to tak
    Skladasz oferte na takie duperele i masz 80 stron - to strach sie bac ile
    stron miala oferta Hochtiefu....i czy ktos to przeczytal czy tylko zajrzal
    na ostatnia strone gdzie jest cena+VAT ....