  • Data: 2010-06-14 10:48:53
    Temat: Re: kupiłem kask z Lidla
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:hurhrd$540$1@inews.gazeta.pl...
    > Poszedłem, obadałem i wyszedłem z kaskiem. Potrzebowalem zapasowy kask dla
    > pasazera ale sam go tez przetestuje. Kask wyglada bardzo porządnie, ma
    > zapasową szybkę, podnoszona szczękę, blende przeciwsłoneczną, zapasowe
    > wkladki na policzki, pokrowiec. Na mojej glowie lezy bardzo wygodnie.
    > Zobaczymy jak wypadnie w praktyce ale za 179 zł to uwazam ze bardzo
    > wygodny zakup. mam nadzieje nie testowac jego bezpieczenstwa, kwitek TUV
    > chyba daje jakąs gwarancje.

    W trzech egzemplarzach w lodzkim gliglu wszystkie kaski mialy problem z
    opuszczeniem i zasunieciem blendy.
    Wygladalo na to, ze blenda byla za duza i blokowala sie o skorupe kasku.
    No i jak juz dalo sie ja opuscic to pomiedzy gorna krawedzia a skorupa
    robila sie szczelina okolo 0,5 cm.

    pozdr

    --
    Bartek