  • 41. Data: 2016-03-26 14:25:49
    Temat: Re: kupuję telewizor :)
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 26 Mar 2016 13:31:55 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > PS. Chciałbym zapytać czy gdybym chciał używać PIP do dwóch
    programów
    > nadawanych z cyfrowej kablówki i odbieranych z pomocą modułu CI to
    bym
    > musiał mieć podwójny tuner i tylko wtedy by to zadziałało??

    Tak z pewnymi "ale". W niekrórych tv mimo podwójnego tunera
    producenci stosują dziwne szykany, np. obraz w małym okienku może być
    tylko z określonego źródła (cyfrowego), np. tylko hdmi ale już nie z
    wew. tunera (lub na odwrót). Albo funkcją pip nie jest bezpośrednio
    dostępna z dedykowanego przycisku pilota ale jest "ukryta" gdzieś
    głęboko w menu co zniechęca korzystanie z tego (samsung).

    --
    Marek

  • 42. Data: 2016-03-26 17:09:15
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > Poważnie?
    > Gdzie, od kiedy i czym?
    > Ewentualnie jak Ci się to udało?

    Można zamówić moduł CI+ zamiast dekodera.

    https://www.upc.pl/telewizja/poznaj-telewizje-upc/up
    c-mediamodul-ci-plus/

    Są też pewne minusy takiego rozwiązania:
    "Usługi dodatkowe takie, jak UPC NA ŻĄDANIE, Radio, Gry, Zamawianie Usług,
    Strefy, Zdalne Nagrywanie oraz inne usługi interaktywne UPC są dostępne
    wyłącznie z dekoderem UPC Mediabox. Dodatkowo, zakres obsługi takich funkcji
    jak przewodnik telewizyjny, lista ulubionych kanałów, nagrywanie lub
    kontrola rodzicielska jest uzależniony od możliwości odbiornika TV."

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 43. Data: 2016-03-26 17:32:50
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-03-26 o 17:09, yabba pisze:
> [...]
    > takich funkcji jak przewodnik telewizyjny, lista ulubionych kanałów,
    > nagrywanie lub kontrola rodzicielska jest uzależniony od możliwości

    Dzięki wielkie, to widzę, że coś jednak się zmieniło :)
    Akurat te minusy to poza nagrywaniem same plusy.

    Pozdrawiam

    DD

  • 44. Data: 2016-03-26 18:17:53
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 17:32, Dariusz Dorochowicz pisze:

    c-mediamodul-ci-plus/

    > Dzięki wielkie, to widzę, że coś jednak się zmieniło :)
    > Akurat te minusy to poza nagrywaniem same plusy.
    Ale ze zwykłego dekodera i tak nie nagrasz, usb jest zablokowane,
    musisz mieć dekoder z dyskiem, tylko ten dysk jest w środku i nie ma
    do niego dostępu, ja Ci się dekoder zablokuje przy nagrywaniu to jedną z
    opcji odblokowania jest zdalny format dysku i tracisz wszystko :(

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 45. Data: 2016-03-26 19:05:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 26 Mar 2016 18:17:53 +0100, janusz_k <J...@o...pl> wrote:
    > Ale ze zwykłego dekodera i tak nie nagrasz, usb jest zablokowane,

    Dlaczego? Mam najprostszy dekoder jaki oferowała kablówka u jak
    najbardziej nagrywa na usb.

    --
    Marek

  • 46. Data: 2016-03-26 19:36:01
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-26 12:53, cezar wrote:
    [...]
    > Bez przesady. Amazon i netflix wszytko co nowe juz wrzucają w 4k.
    > Nie liczył bym na duzo kanałów 4k na satelitach ale online bedzie dosyc
    > szybko.
    A jaką trzeba mieć rurę do Internetu aby moc oglądać online kątęt w 4k?

  • 47. Data: 2016-03-26 20:14:26
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Cześć
    > Prawie zdecydowałem kupić telewizor SAMSUNG UE40JU6440. Jeśli ktoś ma
    > jakieś informacje dla których lepiej żebym go nie kupował, niech się nie
    > krępuje i wali prosto z mostu :)
    Lepiej nie kupuj, szkoda życia na oglądanie telewizji.

    jp

  • 48. Data: 2016-03-26 21:00:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2016 20:14:26 +0100, jacek pozniak napisał(a):

    > Lepiej nie kupuj, szkoda życia na oglądanie telewizji.

    Hmmm... to na co w takim razie marnować życie? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 49. Data: 2016-03-26 21:23:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 26 Mar 2016 19:36:01 +0100, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > A jaką trzeba mieć rurę do Internetu aby moc oglądać online kątęt w
    4k?

    Youtubowy wymaga ok 30Mbit

    --
    Marek

  • 50. Data: 2016-03-26 21:41:47
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Hmmm... to na co w takim razie marnować życie? :)

    Nie wiem, ale może:

    1. Zwiedzanie Świata, np. kamperem.
    2. Sporty zimowe; narty, snowboard.
    3. Sporty letnie; żeglarstwo, nurkowanie, windsurfing, kitesurfing,
    wycieczki rowerowe, kajakowe, spacery w górach (większych i
    mniejszych), itp.
    4. Uprawianie ogródka i podziwianie jak rośnie.

    Ale nieeee oglądanie telewizji :-)

    jp