    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: laser raz jeszcze
    Date: Tue, 31 May 2022 08:27:36 +0200
    <1ana6t2k31dpf$.eylc4mrs0qbi$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>

    On 5/3/22 11:23 PM, Marek wrote:

    > Tak BTW co z projektem strzelania laserem w komary? Czy dobrze pamiętam,
    > że A. Buzdygan był w ten projekt zaangażowany (podobnie jak w produkcję
    > syntetycznych diamentów)?

    Z tymi komarami to ciekawe, a wątku nie pamiętam.
    Sam miałem takie pomysły, gdy na działce te stworzenia nie pozwalały na
    spokojną konsumpcję alkoholu.

    Odstąpiłem od pomysłu, ponieważ nie wiedziałem, jak szybko lokalizować
    owada (akustycznie?) i jak naprowadzić (równie szybko) laser na niego?
    No a co będzie, jak komar usiądzie na nosie?

    Ostatecznie kupiłem kilka "rakiet" przeciwwkomarowych na bazarze i te
    się dobrze sprawdzają. W sypialni jest lampa owadobójcza i tylko trzaski
    wyładowań świadczą o jej skuteczności :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: