  • Data: 2021-07-25 22:19:54
    Temat: Re: ledowy flash (stroboskop?)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z góry dzięuję za jakiekolwiek sugestie i opinie.
    dzisiaj bawiłem się w robienie fotek do dowodu. wiem że można
    "pstryknąć" smartfonem i tez będzie, ale chcialem klasycznie,
    lustrzanką, z fleszem rozproszonym w twarz i fleszem na ścianę. ten
    drugi, "widzi" błysk pierwszego flesza i jest w stanie przyjąć
    informację, przetworzyć i zdążyć odpalić swój błysk. czy taki układ,
    tego typu układ wystarczyłby Tobie? nawet nie chodzi o reakcje na błysk,
    tylko żeby aparat (o ile rozmawiamy o aparacie) wysyłał dowolny,
    niekodowany prosty sygnał do kilku urządzeń które są w stanie błysnąć
    dowolną acz szybką lampą błyskową? Mnie ten układ lata temu kosztował
    butelkę wódki, więc teraz też nie powinien kosztować majątku. A lampy
    byskowe uniwersalne, albo stare też chyba drogie nie są?
    Co do diód - trudno powiedzieć jak zachowają się w tak specyficznej
    sytuacji. czy nie dało by się takiego miejscowego, punkowego flesza
    zastąpić płytą z paskami led?

    ToMasz