    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: ledowy flash (stroboskop?)
    Date: Tue, 27 Jul 2021 22:51:38 GMT

    On 2021-07-26, Mchal M. Lechanski <m...@d...eu> wrote:
    > Początkiem całego problemu było takie zdjęcie:
    >
    > https://paste.pics/f8d30982e46e53b8e25cfb58a0dc8be6

    Ładne. W pierwszym momencie pomyśłałem, że chodzi o anagilf.

    > trzy lampy wyzwolone jednym impulsem, dwie z filtrami, jedna lampa
    > sterowana kabelkiem, dwie (niebieska i czerwona) raadiowo z tego samego
    > nadajnika. To zdjęcie to absolutny przypadek że akurat tak to wyszło.
    > A ja chciałbym mieć kontrolę nad tym efektem - stąd wymóg jak
    > najkrtszego czasu błysku i kontroli opóźnień pomiędzy błyskami.

    Ale kontrolować to tu sterować stopniem niezsynchronizowania. To chyba
    trudniejsze technicznie niż dobra synchronizacja. Nb. jak to są tego
    typu małe obiekty to nie lepiej byłoby ze 3 moduły led na jakiś kablach
    z jednym kontrolerem?

    Tylko te 65A o których wspomniano, to chyba musiałby być grube, żeby nie
    zaliczyć spaku napięcia (=>jasności)? Jak to jest przy takich krótkich
    czasach? Tam się też na kablach jakieś pojemności nie będą robić?
    W sumie to można wziąć rozruchowe do samochodu :)

    --
    Marcin