  • Data: 2009-04-08 23:56:15
    Temat: Re: lekcja jazdy w ruchu ulicznym na dwoch kolach [ntg]
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-08 21:53:38 +0200, nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> said:

    > Nie mogę teraz znaleźć, ale mam gdzieś bardzo podobny film. Na którym
    > goście zapierniczają tak przez miasto, tylko ...bez hamulców, na
    > rowerach bez wolnobiegu. Jeszcze więksi popaprańcy i jeszcze bardziej
    > widowiskowe ;P

    Tak gwoli ścisłości, to conajmniej jeden z kolesi na tym filmie też
    miał "ostre koło" - widać na moście jak trzyma nogi na ramie, a pedały
    się same kręcą. Takie zboczenie dla tfardzieli, popularne wśród
    kurierów rowerowych, coś jak niereserowana rama w kastomie ;-)
    Swoją drogą spokojne ludzie w tej Hameryce, że też nikt żadnemu nie
    wsadził czegoś między szprychy - manewry jakie wykonują pomiędzy
    pieszymi to IMHO szczyty buractwa.
    Z drugiej strony, filmy z podobnym stylem jazdy można znaleźć i w
    wykonaniu motocykli (coby bardziej TG było) i szczerze mówiąc budzą we
    mnie podobne emocje. Choć w razie starcia z pieszym, rower raczej ma
    szanse mniej uszkodzić Bogu ducha winnego człowieka, to i tak może się
    skończyć połamaniem.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco