  • Data: 2009-04-09 08:36:16
    Temat: Re: lekcja jazdy w ruchu ulicznym na dwoch kolach [ntg]
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Apr, 00:56, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Tak gwoli ścisłości, to conajmniej jeden z kolesi na tym filmie też
    > miał "ostre koło" - widać na moście jak trzyma nogi na ramie, a pedały
    > się same kręcą. Takie zboczenie dla tfardzieli, popularne wśród
    > kurierów rowerowych, coś jak niereserowana rama w kastomie ;-)
    > Swoją drogą spokojne ludzie w tej Hameryce, że też nikt żadnemu  nie
    > wsadził czegoś między szprychy - manewry jakie wykonują pomiędzy
    > pieszymi to IMHO szczyty buractwa.
    > Z drugiej strony, filmy z podobnym stylem jazdy można znaleźć i w
    > wykonaniu motocykli (coby bardziej TG było) i szczerze mówiąc budzą we
> [...]

    Zgadza sie - szczyt buractwa.

    Ten wyscig to tzw. Alleycat - czyli wyscig kurierow, choc wiadomo, ze
    jest milion odmian, wiec spokojnie "nie kurierzy" tez moga brac
    udzial.

    Ps1. Byla sytuacja w Londynie gdzie kurierka wjechala rowerem w
    czlowieka, czlowiek upadl glowa na chodnik i zmarl - a propos tego co
    sie moze stac w starciu pieszy - rowerzysta.

    Ps2. Istnieja niekonczaca sie wymiana zdan miedzy zwolennikami
    szybkiej jazdy rowerem, ale pozostajac w pelnej kontroli - wolnobieg/
    hamulce, a tymi ktorzy chca miec pol-kontroli - ostre kolo (fixie) i
    przynajmniej jeden hamulec, a tymi, ktorzy ludzi z pierwszych dwoch
    grup uwazaja za cieniasow - bez hamulcow.

    --
    Ps. Pisze zeby zaistniec