eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleluz na kole › Re: luz na kole
  • Data: 2011-08-12 21:58:08
    Temat: Re: luz na kole
    Od: zefir <z...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 12.08.2011 23:28, Kuczu pisze:
    > W dniu 2011-08-12 22:18, zefir pisze:
    >
    >> Siły są przenoszone z wewnętrznych bieżni łożysk przez tuleje dystansowe
    >> na lagi. Ośka ma zadanie jedynie spinać całość i nie dopuszczać do
    >> nadmiernego przesunięcia tulei względem wewnętrznych bieżni.
    >> Nadmiernego, czy ześlizgnięcia się tulei z bieżni. Luz pomiędzy ośką a
    >> łożyskami nie może być taki, żeby doprowadził do rozszczelnienia
    >> simmeringów, czy może być całkiem spory.
    >
    > Sorry ale ROTFL.

    Ty mi tu nie rotfluj, tylko napisz po ludzku. Z mojego marnego
    doświadczenia wynika, że pomiędzy ośką a bieżniami wewnętrznymi łożysk
    zawsze jest luz, nawet z nowymi łożyskami i bez śladów zużycia ośki. Po
    skręceniu całości koło nie ma luzu do momentu zajechania łożysk, kiedy
    bieżnia wewnętrzna może się przekręcać w płaszczyźnie względem bieżni
    zewnętrznej. Ośka przenosi siły pionowe działające na koło, ale jeśli
    pomiędzy ośką a łożyskiem jest luz, to siły działające pod innym kątem
    przenoszone są przez łożyska na tuleje. Nie jest tak?

    --
    pzdr.
    zefir

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: