  • Data: 2022-09-27 11:43:01
    Temat: Re: macie już tv oled?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2022 o 09:01, Adam pisze:
    [...]
    > Dlaczego popękało?
    > Moje Galaxy wyglądają jak nowe, a pracują i w samochodzie i wszędzie, gdzie
    > jestem. A czasem dziennie jestem u dwóch czy trzech klientów.
    > Tylko, że zanim wyjmę telefon z fabrycznego opakowania, to już mam i
    > pokrowiec i szkło lub folię zabezpieczającą.

    Dla wypukłych ekranów to niewiele pomaga (wspomniany S8). Nie traktuję
    telefonu jak relikwii więc owijanie szmatami nie wchodzi w grę. Szklany
    S8 jest po prostu ciężki i każdy upadek to 80% na pęknięcie szkła czy to
    z przodu czy z tyłu a z uwagi na wypukłość ekranu, nie chronią go zwykłe
    etui, ponieważ ekran "wystaje". Nigy wincyj! :)

    > Przykładowo teraz, od ponad 4 lat mam Galaxy S9+ z firmowym pokrowcem i
    > ekranem zabezpieczonym szkłem Dome Glass. Na szkle nie widać żadnych śadów
    > (twardość 9 czegoś tam), pokrowiec Samsunga już zużyty.
    > Ale sam smartfon, gdyby go wyjąć, to nie różni się od nowo zakupionego.
    > Podobne doświadczenia mam z innymi telefonami w rodzinie, za wyjątkiem
    > jednej osoby, która potrafiła uszkodzić nawet wzmocniony telefon.

    > Dbanie qrde o środowisko :(
    > Debilne to jest.

    Porażką jest też cena samego wyświetlacza, gdzie w innych smartfonach
    nie kosztują tyle, co połowa nowego telefonu *wspomniany S8 kosztował
    3200zł.

    > Ustawiałem ludziom kilka (może cztery) różnych Oppo.
    > Cholernie mnie wkurzały.
    > Wielu opcji znanych mi z androidów 9 czy 10 nie było, w innych miejscach
    > chodziło to inaczej, niż mnie się wydawało, że powinno. Programy migracyjne
    > działające z innymi producentami nie chciały współpracować z Oppo.
    > Dla mnie to porażka. Wszystkie, które widziałem.

    Program migracyjny proponowany przez OPPO zadziałał rewelacyjnie od
    pierwszego pyknięcia więc nie widzę problemów a kopiowałem z S8.
    Przeniósł mi wszystko. Brakuje mi jednak kilku funkcji z Samsunga, czyli
    przypominania o nieodebranych połączeniach czy sms ale dodatkowa apka to
    załatwiła. Brakuje też opcji automatycznego włączania "znanych WiFi" w
    sensie, że jeśli jestem w pobliżu, to WiFi się włączy...ale po 2
    miesiącach używania OPPO, gdzie megadrenuję telefon, wieczorem mam
    jeszcze 70% baterii przy ciągle włączonym WiFi i BT a w S8 nawet jak był
    nowy, bateria wystarczyła na 3h skubania.

    > Jeszcze jedno:
    > Ja nie kupuję "ogryzków" z małą pamięcią czy innymi wykastrowanymi rzeczami
    > w firmach telefonicznych (czyli T-mobile, Orange czy inne Plusy), tylko
    > albo bezpośrednio u dystrybutora, albo w salonie firmowym. Lepsze modele
    > (czyli z np. większą pamięcią) w ogóle są niedostępne u telefoniarzy.
    > Może dlatego, że kupuję najwyższe wersje, to mam inny obraz sytuacji.
    > Ale z drugiej strony czy brat czy inni kupują już słabsze modele i też nie
    > ma problemów.

    Ja kupuję w sklepie i najczęściej w salonie firmowym producenta. Brak
    brandowania telefonu jest dla mnie priorytetem bo nie lubię żadnego logo
    operatorów czy zmuszania do "ich" aplikacji.

    No i najważniejsze. W przypadku tego modelu OPPO, producent gwarantuje
    brak wypalania ekranu, co było dla mnie sprawą priorytetową. Zobaczymy
    jednak za 2 lata czy to prawda.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>