    Date: Sat, 02 Mar 2013 20:43:41 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: magnetowid VHS zepsul się

    W dniu 27.02.2013 12:28, t...@g...com pisze:
    > Zepsuł mi się magnetowid VHS (Panasonic). Zacięła się taśma - nie można jej wyjąć,
    przewijać ani odtwarzać. Ma jakieś 10 - 12 lat. Czy warto naprawiać, ile może
    kosztować naprawa?
    > Dziękuje za podpowiedź.
    nie. jak popytasz w śród znajomych, okaże się że masz kogoś kto ma dobry
    sprzęt do oddania za darmo lub bardzo tanio. ja sam mam 4 głowicowy(może
    nawet 6cio? nie pamiętam) i nawet 50 zł w komisie nie chcieli dać (nie
    dziwię się)
    Co do przegrywania materiału VHS do kompa. Urządzenie najprostsze do
    tego celu, to stara karta TV. koszt 20zł.
    LEpsze rozwiązanie to urządzenie które odtwarza filmy z dysku, i
    dodatkowo potrafi nagrywać sygnał wideo z euro/chinch. tu niestety bez
    100zł się nie obejdzie, plus cena dysku. ale jak większość oglądasz na
    TV a nie na PC to zyskasz dużo większą wygodę i porządek w filmotece

    ToMasz