    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: magnetrony magnetrony
    Date: Tue, 26 Apr 2011 10:51:35 +0200

    Użytkownik "gary" <g...@c...pl> napisał w

    > Ja to wszystko rozumiem, ale żeby takie dostarczanie części
    > zamiennych (nawet mało chodliwych ) miało sens to ta część nie
    > może kosztować tyle co całe nowe urządzenie z nową gwarancją.
    > Chyba że jest to jakiś super cymes ze starych zapasów ręcznie
    > robiony z pozłacanymi stykami etc.

    No to i tak powinno byc tansze, bo klient kupi nowe urzadzenie a
    nie antyczna czesc.
    Owszem- czasem zloto moze byc wiecej warte niz czesc :-)

    Ale nie rozumiesz - nikt juz nie widzi sensu w naprawianiu, to po
    co maja dostarczac czesci ?

    > Dlatego zastanawiam się czy brnąć w kosztowną część zamienną i
    > cieszyć się że przedłużyłem kuchence życie na następne 15 lat,
    > czy dać sobie spokój, nie nabijać konta spekulantowi, kupić nową
    > kuchenkę za 200 zł i mieć dokładnie to samo co miałem do tej
    > pory, a starą zezłomować i już.

    Twoj wybor. Nowa nie wiadomo ile wytrzyma, a stara ma jeszcze pare
    krytycznych elementow.

    > Przy okazji, patrząc jak wykonane są te magnetrony, odnoszę
    > wrażenie że niezależnie od wytwórcy (Whirlpool, Panasonic, Sharp,
    > Samsung ..) wyglądają jakby były na tej samej matrycy wykrawane i
    > zagniatane :)

    Calkiem prawdopodobne ze wytworcow magnetronow jest znacznie mniej
    :-)

    J.