    From: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: matlab taki wydajny?
    Date: Sat, 23 Jan 2010 01:11:56 -0800 (PST)

    On 21 Sty, 09:22, thrunduil <t...@w...pl> wrote:

    > To jest w zasadzie niemozliwe. Kod mnozenia macierzy jest bardzo
    > zlozony. Bez naprawde dobrze stuningowanego memory use, wstaweg
    > asemblerowych
    > i dlugiego testowania parametrow optymalizacyjnych nie ma szans na
    > zblizenie sie do wydajnosci Matlaba. Istnieja szybsze implementacje
    > mnozenia macierzy,
    > np GOTO blas jest ok 10% szybszy, ale i tak to jest w zasadzue
    > technologiczny limit na dzisiaj.
    > Kod Matlabla (tj bibliteka MKL, matlab nie napisal tego kodu sam)
    > jest o rzad wielkosci szybszy od dobrze stuningowanego kodu w C.

    Przy mnozeniu macierzy wierszowej przez prostokatna juz wiem
    na 100% ze matlab nie jest o zaden rzad wielkosci szybszy, tylko
    jest dwa razy wolniejszy od procedury napisanej doslownie na
    kolanie w C++.

    W nowym watku zamiescilem kod mnozenia wiekszych macierzy
    niz wierszowe, zobaczymy jak wypadnie tym razem. Nie mam
    matlaba aby sprawdzic osobiscie, czekam az ktos sprawdzi.