    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: [media] Jak bardzo można upaść?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 28 Sep 2022 14:59:22 +0200

    On Tue, 27 Sep 2022 21:40:12 +0200, ii wrote:

    > No tak, konkretnie to nie lubicie rowerzystów. Ale mi chodziło o to, że
    > grupa jest o samochodach więc przez analogię ...

    Nie wiem jak tam inni grupowicze, ale czesc pewnie czasem rowerami
    jezdzi.
    Ja tam ogolnie przeciw rowerzystom nic mie mam, nie lubie natomiast
    zwalniac, jak trzeba rowerzyste ominąc, nie lubie jak mi sie wciska
    gdzies z boku na swiatlach, nie lubie hamowac przed przejazdem,
    choc juz podobno nie maja pierwszenstwa, no i nie lube byc oskarzony
    o zabicie rowerzysty bez swiatel po nocy :-(

    > Rowery miejskie miewają różne koszyki. Raczej tam walizka nie wejdzie,
    > ale ja np. takie jazdy mam, że po obu stronach zabezpieczone podstawowe
    > potrzeby życiowe tylko różne wyższe generują ładunki w rodzaju zwój
    > kabli USB ABC, D chyba nie :-) mini midi maxi :-), 3 laptopy :-) 2
    > pudełka elektroniki :-) Wziąłbym walizkę z kluczami, ale ciężka jest :-)

    No i 3 laptopy do koszyka ne wejdą :-)

    > Ja mam dwa km, ale to nie znaczy, że miałbym tam pociąg który mi będzie
    > pasował. Sprawdzałem, jak jadę nie pasują. Może byłoby to rozwiązaniem
    > na niedziele, gdzie busy nie kursują w ogóle.

    Ale pociag jest, o ile sie nie spozni. I nawet jedzie szybciej niz
    samochod - bo nie ma 40 po drodze.
    Tylko te 2km to 20 minut. Z powrotem 40, i po miescie jakos trzeba ...
    samochodem duzo szybciej :-(

    > No tak, w mieście tak, ale to trzeba w mieście mieszkać gdzie prawdziwe
    > dworce są. U mnie chyba zabytkowy jest. Albo i nie ma. Ale był. Do
    > sąsiedniego jakoś trzeba dojechać.

    Jak jest "prawdziwy dworzec", to dolicz na zakup biletu.
    Chyba, ze przez apke.

    > Ja o miejskich mówię. Jak miałbym swoim jechać to do pociągu wkładam za
    > 10zł i mam z obu stron problem rozwiązany.

    Za 10 zl to mam 1.5l paliwa i 10 km. Dodajac bilet ... nie oplaca sie
    :-)

    > Nie bardzo. Trzeba mieć futerał albo jako rower.

    To juz kolejowe wymogi?

    > Na pewno sobie kupił, od tego jest, ale jak te wszystkie alternatywne w
    > stosunku do samochodu sposoby komunikacji tak nieużyteczne są to nie ma
    > szans na ich popularyzację.

    Jakby byl rower pod nosem, i byfa fanjna droga, i bylaby dobra pogoda,
    i jechalbym bez laptopow ... to moze bym sie skusil.

    > Jak 4/h? Mowa była o około 50gr/min.

    > Aaa, no faktycznie. Zapomniałem o tym.

    A rowerek ... jak miasto doplaci - prawie za darmo.
    Mam tez wlasny, ale to osobna lista klopotow.

    > Laptop to plecak, nie widzę problemu. Nawet z 3-ma nie widzę :-)

    Nie mam plecaka. Tzn takiego na laptop.
    Po co mi w samochodzie :-)

    > No nie ma zunifikowanego transportu. Dlatego jeździmy masowo samochodami.

    I jak opanujemy OZE, to beda samochody na baterie :-)

    > To mimo wszystko godzina z głowy. Coraz mniej ludzi ma dzisiaj czas. Nie

    No to Ubera.

    > każdy akurat może. Komunikacją pojechałem i mało co by mi zamknęli przed
    > nosem.

    Ten problem to miewam, jak auto w warsztacie.
    Albo jak nowe trzeba kupic ...

    > Autobus a właściwie dwa jechały te 30km 2h bez 18 min.

    To jakos wyjatkowo dlugo.

    J.