    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: mieszanie-filtr paliwa
    Date: Wed, 29 Jan 2014 14:11:17 +0000 (UTC)

    Dnia (Wed, 29 Jan 2014 14:02:18 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ja to teraz jak mam jakis problem to powstrzymuje sie od czytania "forumow".
    > Czlowiek sobie tylko skazi mozg tona glupot i pozniej ma babskie dylematy...

    Niestety. W dziedzie wiedzy, którą zajmuję się przez ponad pół życia 'w
    internecie' można znaleźć straszliwe głupoty wypisywane wszechwiedzącym
    tonem przez totalnych ignorantów. Podejrzewam, że dotyczy to każdej innej
    dziedziny, więc zawsze trzeba brać na to poprawkę czytając prawdy objawione
    w sieci.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/