  • 1. Data: 2014-01-29 14:20:57
    Temat: mieszanie-filtr paliwa
    Od: Konasz19752 <wiktorskowronski@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam.. Trochę głupio pytać o taką rzecz bo niby jest oczywista ale mam
    nie pewności.. Mianowicie kupiłem Yamahe dt 80 lc2 i ona ma odłączony
    dozownik.. Jest to mój pierwszy 2t w którym trzeba robić mieszanke. A
    pytanie jest takie: jeżeli robię tą mieszankę to moge dać mu filtr paliwa?
    Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy olej jest może zagęsty i filtr będzie
    zatrzymywać go, czy może jest specjalny filtr do mieszanki no nie wiem..
    Proszę o odpowiedź.

  • 2. Data: 2014-01-29 14:30:12
    Temat: Re: mieszanie-filtr paliwa
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Konasz19752 <wiktorskowronski@_NOSPAM_onet.pl> wrote:
> [...]
    > Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy olej jest może zagęsty i filtr będzie
    > zatrzymywać go, czy może jest specjalny filtr do mieszanki no nie wiem..

    Mozesz dac normalny filtr paliwa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-01-29 14:32:40
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Jan 2014 13:20:57 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Konasz19752
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy olej jest może zagęsty i filtr będzie
    > zatrzymywać go, czy może jest specjalny filtr do mieszanki no nie wiem..

    Dobre pytanie, w sumie się nad tym nie zastanawiałem. W mojej DT nie ma
    filtra, ale zapytalem Google i wychodzi na to, że filtr musi być
    odpowiedni do 2T.

    http://forum.lotniczapolska.pl/read.php?1,22579,2258
    0

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 4. Data: 2014-01-29 14:40:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Dobre pytanie, w sumie się nad tym nie zastanawiałem. W mojej DT nie ma
    > filtra, ale zapytalem Google i wychodzi na to, że filtr musi być
    > odpowiedni do 2T.

    Bzdura jakas. Przeciez w demoludach na potege stosowalo sie filtry z malucha
    czy innego wozu, co bylo w sklepie i jakos wszyscy jezdzili :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-01-29 14:42:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Jan 2014 13:40:08 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Bzdura jakas. Przeciez w demoludach na potege stosowalo sie filtry z malucha
    > czy innego wozu, co bylo w sklepie i jakos wszyscy jezdzili :-)

    Nie wiem, panowie od paralotni piszą o tym, że nie może być papierowy. Być
    może w motoryzacji używa się zawsze siatkowych. Tak czy inaczej warto się
    nad tym zastanowić. Ja nie mam filtra i zakładać nie zamierzam, więc
    raczej traktuję to jak ciekawostkę :)

  • 6. Data: 2014-01-29 14:44:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

> [...]
    > może w motoryzacji używa się zawsze siatkowych. Tak czy inaczej warto się
    > nad tym zastanowić. Ja nie mam filtra i zakładać nie zamierzam, więc

    Ja stosuje papierowy do oleju opalowego w instalacji C.O. i dziala to czemu
    ma nie dzialac z benzyna w ktorej jest kapke oleju?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-01-29 14:51:31
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

> [...]

    >może w motoryzacji używa się zawsze siatkowych. Tak czy inaczej warto się
    >nad tym zastanowić. Ja nie mam filtra i zakładać nie zamierzam, więc

    Panowie od parolotni... no nie bede diagnozowal, bo po co. "Na forach"
    niejedna glupote mozna wyczytac.
    Papierowy spokojnie moze byc.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 8. Data: 2014-01-29 15:02:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Jacot <jacot@bez_riders.pl> wrote:

    > Panowie od parolotni... no nie bede diagnozowal, bo po co. "Na forach"
    > niejedna glupote mozna wyczytac.

    Ja to teraz jak mam jakis problem to powstrzymuje sie od czytania "forumow".
    Czlowiek sobie tylko skazi mozg tona glupot i pozniej ma babskie dylematy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-01-29 15:11:17
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Jan 2014 14:02:18 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ja to teraz jak mam jakis problem to powstrzymuje sie od czytania "forumow".
    > Czlowiek sobie tylko skazi mozg tona glupot i pozniej ma babskie dylematy...

    Niestety. W dziedzie wiedzy, którą zajmuję się przez ponad pół życia 'w
    internecie' można znaleźć straszliwe głupoty wypisywane wszechwiedzącym
    tonem przez totalnych ignorantów. Podejrzewam, że dotyczy to każdej innej
    dziedziny, więc zawsze trzeba brać na to poprawkę czytając prawdy objawione
    w sieci.

  • 10. Data: 2014-01-29 15:12:32
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Jan 2014 13:44:14 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ja stosuje papierowy do oleju opalowego w instalacji C.O. i dziala to czemu
    > ma nie dzialac z benzyna w ktorej jest kapke oleju?

    Chyba obawy są co do tego, czy aby filtr nie będzie zatrzymywać oleju
    zubażając mieszankę.