  • Data: 2024-04-04 17:07:41
    Temat: Re: mini wifi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F potrzebuje sie podłączyc do sieci kablowej ethernet,
    a gniazdka w laptopie brak:

    > No i tak sobie wymyśliłem, że jakis AP by to zrobił bez problemu.
    >
    > Tylko:
    > -mały i lekki
    > -chętnie z wbudowaną baterią.
    >
    > Moze ktos cos polecic/podpowiedzieć?
    > google nie pomaga, bo z dużo róznych znajduje,

    Z małych, to spotkałem u kogoś coś podobnego do tych:

    https://allegro.pl/oferta/router-bezprzewodowy-wifi-
    tp-link-tl-mr3020-3g-4g-v3-0-14842074292

    https://allegro.pl/oferta/tp-link-tl-wr802n-maly-ada
    pter-wifi-multiroom-nc-10731632123

    Bateryjnego AP nie widziałem nigdy, ale tu można łatwo użyć
    power banku, bo do zasilania jest gniazdo USB.

    --
    Jarek