    From: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: mobilny internet kontra kabel
    Date: Fri, 06 Mar 2009 11:15:32 +0100

    > - czy potrzebujesz nielimitowane łącze? Taki np. 1GB wystarczy? Dzis?
    > W przyszłości?

    Transfer miesieczny 1GB to dla mnie duzo za duzo wiec tu problemu nie
    widze. Korzystam z netu duzo ale nie sciagam. Brak zerwan polaczen to
    dla mnie priorytet.

    > albo łącze spowolni znacznie (tłok na łączach:]) - mi się
    > przydarza to dość często niestety.

    Stacjonarny osiaga mi transfer wysylania FTP 7 Kilobajtow/s, wiem ze to
    nieduzo a mimo wszystko w pelni mnie taka predkosc zadowala. Czy 3G
    osiaga tyle czy roznie z tym bywa?

    > dokupilem lacze
    > stacjonarne, i dopiero teraz moge powiedziec ze jestem zadowolony z
    > internetu.
    > Zresztą, wyprobuj - pozycz od kogos na kilka dni, nawet na 1 dzien
    > mobilny net i porownaj.

    Wezme to pod uwage. Od lat mam tylko stacjonarny i pewne potencjalne
    problemy moga byc dla mnie obce, dlatego wlasnie pytam praktykow.
    Z tym wyprobowaniem to doskonala mysl.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl