  • Data: 2009-03-07 09:21:01
    Temat: Re: mobilny internet kontra kabel
    Od: "Krenozyl" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Użytkownik "Waldemarrr" <m...@n...mojej.str> napisał w wiadomości
    news:goqmtd$hvd$1@inews.gazeta.pl...
    > Rozwazam rezygnacje z tradycyjnego internetu kablowego na rzecz mobilnego
    > przez USB i prosze o rade tych, ktorzy korzystaja z jednego i drugiego.
    > Czy jesli jestem w zasiegu 3G i nie potrzebuje wielkich predkosci to jest
    > to alternatywa godna rozwazenia? Jesli chodzi o usluge internetowa to
    > priorytetem jest dla mnie stabilnosc lacza, czyli brak zerwan przy
    > kilkugodzinnym przebywaniu on-line.
    >
    > Waldek

    U mnie PlayOnline + router z WAN-em na USB. Potrzeba resetu rouerka to raz,
    dwa razy na miesiac. Do routerka podlaczone gniadzka w domu oraz PAP2 VOIP
    do freeconet. Od 3 mieisecy nie zauwazylem problemow z rozmowami glosowyni
    przez VOIP-a oraz internetem (transfer sredni to d:0,8 MB/s; up.: 0,3 MB/s).
    Koszt - ok 25 pln/m-c (5GB). Najpierw wzialem z salony na probe abo. - po 7
    dniach oddalem i kupilem starter z modemen pod usb w promocji ING - oplata
    roczna wraz z modemem i 60 GB na rok to 317 pln.
    Ale moze to dlatego ze mieszkam w okolicy gdzie w promieniu 10 km tylko
    kilka osob korzysta z Playa.

    Z.