-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "butterfly" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: moc silnika i przepustnica
Date: Tue, 19 Apr 2011 11:49:06 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <iojlqn$kar$1@inews.gazeta.pl>
References: <iojatn$h5s$1@inews.gazeta.pl> <iojgbr$9i8$1@news.onet.pl>
<iojgim$4fh$1@inews.gazeta.pl> <iojkhj$om5$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-94-42-152-178.ibd.gtsenergis.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1303206555 20827 94.42.152.178 (19 Apr 2011 09:49:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Apr 2011 09:49:15 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-User: szyja43
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362917
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:iojkhj$om5$1@news.onet.pl...
> Jak ja tego nie lubie - wymieniac w ciemno, bez diagnozy.
> No ale moze takie czasy - ale chyba latwo sprawdzic czy sie uchyla
> przepustnica w calosci ?
>
> Komputer podlaczales ? cos pokazuje w czasie takiej proby ? Bogata
> mieszanka, uboga, moze nawet nie trzeba komputera, wystarczy woltomierz do
> sondy lambda.
>
> Ten silnik nie ma jakiegos zmiennego dolotu ?
>
Też się z Toba zgadzam bo nie lubie wymieniac w ciemno.
No własnie chciałem sprawdzic tą przepustnicę ale wcześniej chciałem zapytac
czy np zabrudzona przepustnica moze się gdzies blokować i przez to dawać
taki efekt - braku przyrostu mocy.
Komputr nie wywala żadnych błędów. Co prawda kiedyś wyskoczył mi ze dwa razy
błąd, którego jednak nie sczytałem a po 20 bezproblemowych uruchomieniach
juz nie sposób sczytac. Sondy nie sprawdzałem.
Ogólnie silnik pracuje ładnie ale pod obciązeniem (znacznym) odczuwam coś na
kształt "braku mocy".
Zrobiłem też próbe. Do prędkosci ok 105-110 przyśpiesza ładnie i chodzi
żwawo.. później zaczyna się własnie TO . Podobnie przy jeździe pod górke.
Pewne wzniesienie pokonywałem na 5 biegu.. Teraz potzrebna jest redukcja.
Ciśnienie w cylindrach sprawdzone. Jest 1.4 na kazdym na tym sam samym
poziomie.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.04.11 11:57 news-gazeta
- 19.04.11 12:14 Hants
- 19.04.11 12:33 Lewis
- 19.04.11 13:39 butterfly
- 19.04.11 21:36 bratPit
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław