eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[moje życie]5 godzin wycięte z życiorysu;? › Re: [moje życie]5 godzin wycięte z życiorysu;?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [moje życie]5 godzin wycięte z życiorysu;?
    Date: Thu, 19 May 2022 17:07:56 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <t65mge$bcc$1@news.icm.edu.pl>
    References: <t5ujl5$vks$1@news.icm.edu.pl>
    <628367a2$0$450$65785112@news.neostrada.pl>
    <t5vu53$k26$1@news.icm.edu.pl>
    <6283fc46$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6171r$4ci$2@news.icm.edu.pl>
    <628490e8$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
    <t636fo$8k5$3@news.icm.edu.pl>
    <62855b78$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <t63rt2$t45$1@news.icm.edu.pl>
    <62858533$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 19 May 2022 15:07:58 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
    logging-data="11660"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.9.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <62858533$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703863
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.05.2022 o 01:45, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 19.05.2022 o 00:27, ii pisze:
    >
    >> No nie.
    >
    > Notak :]

    No nie :-)

    >>
    >> Bezkluczyk to karta w której jest pilot do otwierania oraz miejsce na
    >> tradycyjny kluczyk. Samochody nie mają jednakowego typu klucza, więc
    >> trzeba ujednolicić zamki w stacyjkach i drzwiach wszystkich
    >> samochodów. Czyli gdzieś trzeba zmienić te zamki. Są różne, nie
    >> wiadomo na ile da się zmienić na inne. Będzie to też kosztowało
    >> średniodużo.
    >>
    >> Do tego każdy samochód ma pewnie imobilizer, w którym trzeba
    >> zarejestrować wspólny klucz. Nie jest oczywiste jak to zrobić i czy
    >> się da, czy imo mają ten sam interfejs komunikacyjny by również imo
    >> nie trzeba ujednolicać. Znowu trzebaby rozpoznać temat i wydać trochę
    >> kapuchy.
    >>
    >> Na końcu dopiero jest ujednolicenie pilota. W jednym samochodzie pilot
    >> potrafi samochód zabezpieczyć i odbezpieczyć, okna domykać, nie wiem
    >> co jeszcze. W innym jest zupełnie inny system, który głównie alarm
    >> aktywuje i deaktywuje, ale coś może jeszcze umieć. Czyli nie wystarczy
    >> proste zamonotowanie modułu radiowego z pilotem. Trzeba rozpoznać jak
    >> to wszystko już działa by ewentualnie zastąpić czymś innym.
    >>
    >> Dlatego nie wiadomo czy jest to realne.
    >
    > Kupujesz takie same moduły do wszystkich aut,

    Jakie konkretnie? Przykład!

    > podłączasz z obejściem
    > immobilajzera

    Jak obejść imo? Konkret!

    > i programujesz pilota do wszystkich, jednego. Podpinasz
    > funkcję "komfort" tam gdzie Ci pasuje i masz nawet dodatkowy autoalarm z
    > powiadomieniem do ~500m w pilocie.

    Przecież ja nie mam pojęcia jak podpiąć cokolwiek do tego samochodu poza
    OBD2 i jakimiś takimi.

    > Proces komplikacji pozostawiam
    > domyślnie. OK, funkcji kluczyka mechanicznego to nie zmienia ale
    > traktujesz kluczyk jako awaryjne otwarcie z kluczyka :]

    Ale, że jak? Mam samochód, w którym się odbezpiecza kluczykiem z
    normalną stacyjką blokującą kierownicę. Jak k.. chcesz używać kluczyka
    awaryjnie?! To jest podstawowa funkcjonalność! Stacyjkę mam usunąć?!

    > Nazywa się to
    > "dublowanie elektroniczne" zabezpieczeń bez ingerencji w podstawy,
    > oczywiście z pomysłem.

    MZ pierpzysz bez sensu

    >
    > Sam tak sobie zrobiłem na 2 autach ale żaden problem żeby to skopiować
    > na 5 aut.

    To skopiuj na moje.

    > Ty w sumie masz jednego Renaulta na bateryjkę + PKP i rower.

    Nie jednego, nie jednego. Do tego mam skuter. Na kluczyk, choć tylko
    alarm, nie imo ani nie ma blokady kierownicy.

    > PKP odpuszczam jednak. Nachuj kontrolować lokomotywę, skoro jedzie po
    > torach a nie może skręcić w prawo na rondzie przy 3 zjeździe? Taniej
    > wyjdzie bilet na docelową stację :D
    >
    >

    Aha aha.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: