  • Data: 2022-11-16 11:08:02
    Temat: Re: na litość boga...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 16 listopada 2022 o 02:12:51 UTC+1 sundayman napisał(a):
    > ...ktoś ma pojęcie, gdzie kupić 100 szt. ATMEGA 2561-16AU ??
    >
    > No kurła. Oni te procesory ręcznie teraz robią czy jak ?
    > Jak nie znajdę, będę musiał przerabiać, a nie mam czasu i ochoty...
    > No nie ma i nie ma. Trochę to zaczyna być irytujące.
    > A zapas mi się kończy.

    Ręcznie, w tme dostawy na święta - następne niestety.
    Kolega mówił, że od majfriendów jakoś jest o wiele lepiej.
    Ew. na piekarz.pl mają 170, ale ATmega2560-16AU - przerobić trza, trza też
    trochę więcej miejsca - jedyny plus że na pewno nie zabraknie nóżek.
    Ale nie chce mi się sprawdzać, czy pomyśleli i końcówki ze części wspólnej są
    w te same strony (jest taki śmieszny ATmega4809 w DIL40 - rdzeń ten sam
    do dla TQFP, więc układ nóżek nieco dziwny - a na pewno inny niż wcześniejsze ATmegi
    w DIL40),
    czy trzeba będzie zmieniać albo płytkę albo program (zawsze mi to przypomina historię
    jak Steve Wozniak robił kontroler flopów do Apple ][ - była płytka, oczywiście
    jednostronna, miała sporo krosów,
    co mu się nie podobało, więc przerobił tak, że zostały trzy - ale nadal mu się nie
    podobało - więc zmienił
    koncepcję - np. shiftowanie w drugą stronę - i zrobił bez krosów - oczywiście możliwe
    to jest tylko
    wtedy, gdy płytkę i program robi ten sam człowiek - no jemu pomagał w programowaniu
    jakiś młody zdolny).