eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    From: "HK8" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa
    dotyczy wszystkich motocyklistów
    Date: Mon, 9 May 2011 21:38:49 +0200

    Na pewno masz rację, tylko jeśli zapłacisz firmie %, to o ten % będzie mniej
    środków na naprawę motocykla, to błędne koło.
    Czyli odszkodowanie to 100% kosztów naprawy, więc ile można dołożyć z
    własnej kieszeni ?
    W moim przypadku naprawa jest wyceniona na 20 000 zł. Połowa ceny nowego
    motocykla, która zapłaciłem.
    Czekam jeszcze ok. 2 dni na ostateczną odpowiedź od ubezpieczyciela o
    odpowiedzialności (dziś rozmawiałem z biegłym powołanym przez
    ubezpieczyciela, który uważa, że tym samym pasem obok samochodu nie ma prawa
    jechać motocykl, co wynika z definicji pasa ruchu, więc wiem co będzie, on
    teraz siedzi i robi rysunki i przepisuje teksty z poprzednich opinii w
    podobynych sprawach) potem dam Wam znać kto jest ubezpieczycielem.
    Pozdrawiam,
    HK8