-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nie
Date: Sat, 6 Jan 2018 00:56:13 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 60
Message-ID: <p2p3au$aes$1@node1.news.atman.pl>
References: <p2od7h$jpv$1@node2.news.atman.pl> <p2osjj$q8s$1@dont-email.me>
<p2otv5$5b5$1@node1.news.atman.pl> <p2ov37$b63$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1515196574 10716 89.69.207.111 (5 Jan 2018 23:56:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Jan 2018 23:56:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p2ov37$b63$1@dont-email.me>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621648
[ ukryj nagłówki ]W dniu 05-01-2018 o 23:43, Pszemol pisze:
> Wyczuwam tu jakies problemy kolegi ze zmianą pasa czy też wskakiwanie
> silniejszym autem przed nastepnego - jesli to robisz z zamiarem
> pozniejszego skrętu przed nosem tego klmu wskoczyles (tak jak czerwony
> wskakujacy niebieskiemu) to jest to moim zdaniem buractwo.
Jeszcze raz - bo to mnie zaciekawiło. Jestem czerwonym. Jadę lewym pasem
obok niebieskich. Mam włączony prawy kierunkowskaz od minuty i lekko
przytulam się do niebieskiego. Inny niebieski za nim, w odpowiedzi na to
zmniejsza dystans by mnie nie wpuścić. To częste zachowanie. Szczególnie
na 3-miejskiej obwodnicy, gdzie trzeci lewy pas periodycznie znika i
łączy się z prawym tworząc dwa.
W takich okolicznościach zamiast zatrzymać się na lewym pasie i płakać
jak panienka do czasu kiedy ktoś wpuści mnie na prawy, to wyrywam do
przodu i szukam innej okazji do zajęcia tego prawego pasa. Pomijam to
czy moim celem jest przedostanie się na jeszcze bardziej skrajny prawy
pas czy też mój lewy się kończy zwyczajnie. Nigdy (poza jakimiś
awaryjnymi sytuacjami w stylu wcisnąłem się a ktoś przede mną w tym
samym momencie hamuje) nie zmuszam nikogo do hamowania.
Czy to jest buractwem? Jeśli tak, to jak zachowałbyś się w podobnej
sytuacji? Zostawmy zjazd w spokoju. Jedziesz lewym, chcesz na prawy,
migasz długo lecz nikt nie robi miejsca. Co robisz?
> Nie jestem żadnym ekspertem ale sytuacja dla mnie jest tu oczywista jeśli
> zrozumiesz że nie powinieneś na skrzyżowaniach wyprzedzać, zmieniać pasów,
> zawracać czy robić innych baletów.
Właśnie! Na skrzyżowaniach! W/g definicji ten czerwony nigdy nie był na
skrzyżowaniu. Ja również ekspertem nie jestem, szczególnie gdy we
wcześniejszym wątku zadeklarowałem chęć uczestniczenia reedukacji.
> Dodatkowo nie zgadzam sie specjalnie z rysunkami "obszaru skrzyżowania" w
> tym artykule wyłączającymi z tego skrzyżowania rozbiegówkę. Przecież to
> nielogiczne co tam narysowali: ciągła linia gdzie nie wystepuje krzyzowanie
> sie/laczenie sie drog pojazdow jest objeta rysunkiem obszaru a wlasciwa
> rozbiegowka gdzie nastepuje wlasciwe przeplatanie sie samochodow jest poza
> obszarem skrzyzowania? Ktos tego rysunku nie przemyslal zbytnio.
> Jak obejmiesz rozbiegowke obszarze skrzyzowania to tym bardziej wyrazna
> jest wina czerwonego.
Swoją drogą, jeśli nie zapomnę, to zerknę jutro czy ta główna droga ma
znak pierwszeństwa. Bo czuję pismo nosem, że niekoniecznie. Z pewnością
nie ma znaku informującego o tym, że do skrzyżowania się zbliżamy.
Czerwony może hipotetycznie nie mieć szans go zobaczyć jeśli wyprzedza
niebieskiego.
A co do obszaru skrzyżowania, przepisy mówią jasno co nim jest. Sam mam
wewnętrzny opór by to zaakceptować, ale o psychice nie gadamy tutaj.
Przepisy są z 1962r a skrzyżowanie z 2000-któregoś. Stąd problem.
Granice skrzyżowania definiuje fizyczna lub domniemana linia zatrzymania
- koniec kropka. Samochody na drodze z pierwszeństwem nie posiadają jej
w żadnej z obu wersji.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 01:05 Marek S
- 06.01.18 01:23 Dykus
- 06.01.18 01:56 Pszemol
- 06.01.18 01:57 Pszemol
- 06.01.18 02:08 Pszemol
- 06.01.18 02:11 Pszemol
- 06.01.18 02:21 Pszemol
- 06.01.18 02:22 Pszemol
- 06.01.18 02:23 Pszemol
- 06.01.18 07:19 Uzytkownik
- 06.01.18 07:36 Pszemol
- 06.01.18 08:13 Uzytkownik
- 06.01.18 08:37 Cavallino
- 06.01.18 08:39 Cavallino
- 06.01.18 08:46 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=