-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nie
Date: Fri, 5 Jan 2018 18:56:42 -0600
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 1
Message-ID: <p2p6ru$s4v$1@dont-email.me>
References: <p2od7h$jpv$1@node2.news.atman.pl> <p2osjj$q8s$1@dont-email.me>
<p2otv5$5b5$1@node1.news.atman.pl> <p2ov37$b63$1@dont-email.me>
<p2p3au$aes$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 6 Jan 2018 00:56:30 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="9a61d8b0470a77d8536818f091e6314a";
logging-data="28831";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+sJBexUFSWNyognS24IcbJ"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <p2p3au$aes$1@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:C3+m6O1AJPlWXPgbuxQg2pUP0OE=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621652
[ ukryj nagłówki ]"Marek S" <p...@s...com> wrote in message
news:p2p3au$aes$1@node1.news.atman.pl...
> Jeszcze raz - bo to mnie zaciekawiło.
> Jestem czerwonym. Jadę lewym pasem obok niebieskich. Mam włączony prawy
> kierunkowskaz od minuty i lekko przytulam się do niebieskiego. Inny
> niebieski za nim, w odpowiedzi na to zmniejsza dystans by mnie nie
> wpuścić. To częste zachowanie. Szczególnie na 3-miejskiej obwodnicy, gdzie
> trzeci lewy pas periodycznie znika i łączy się z prawym tworząc dwa.
Widzisz, gdybyś przyjął inną taktykę i wiedząc że planujesz
skręcać w prawo unikał w ogóle lewego pasa to nie miałbyś
tej presji pośpiechu...
A dodatkowo, z mojego doświadczenia wynika, że lepszą
strategią od prób przyspieszania i wciskania się w auta
jadące ciut przede mną jest strategia lekkiego zwolnienia
z migaczem włączonym i próba wciśnięcia się do aut jadących
za mną. Właśnie aby nie wzbudzać podejrzeń że cwaniakujesz
na kończącym się pasie lewym.
Swoją drogą- czy w Trójmieście Ci Twoi ziomkowie słyszeli
o łaczeniu się pasów na ziperek?
> W takich okolicznościach zamiast zatrzymać się na lewym pasie i płakać jak
> panienka do czasu kiedy ktoś wpuści mnie na prawy, to wyrywam do przodu i
> szukam innej okazji do zajęcia tego prawego pasa. Pomijam to czy moim
> celem jest przedostanie się na jeszcze bardziej skrajny prawy pas czy też
> mój lewy się kończy zwyczajnie.
No właśnie tego nie pomijałbym, bo to wpływa na interpretację
Twoich intencji. Jeśli galopujesz obwodnicą lewym skrajnym
pasem wiedząc że masz za 1/2 kilometra skręt w prawo to znaczy
że coś jest nie ten teges z Twoim rozumowaniem :-)
> Nigdy (poza jakimiś awaryjnymi sytuacjami w stylu wcisnąłem się a ktoś
> przede mną w tym samym momencie hamuje) nie zmuszam nikogo do hamowania.
Czasami trzeba, właśnie po to aby nie mieć dylematów ze zmianą
pasa ruchu :-) Właczas kierunkowskaz, czekasz aż mignie 3-4 razy
po czym robisz wyraźne przytulanie się aż ktoś wpuści bo mu....
.... puszczą nerwy :-)
> Czy to jest buractwem? Jeśli tak, to jak zachowałbyś się w podobnej
> sytuacji? Zostawmy zjazd w spokoju. Jedziesz lewym, chcesz na prawy,
> migasz długo lecz nikt nie robi miejsca. Co robisz?
Mi chodziło głównie o buractwo w przypadku takim, że wiesz że
zbliża Ci się zjazd, skręt w prawo a Ty kozakujesz na lewym obwodnicy.
>> Nie jestem żadnym ekspertem ale sytuacja dla mnie jest tu oczywista jeśli
>> zrozumiesz że nie powinieneś na skrzyżowaniach wyprzedzać, zmieniać
>> pasów,
>> zawracać czy robić innych baletów.
>
> Właśnie! Na skrzyżowaniach! W/g definicji ten czerwony nigdy nie był na
> skrzyżowaniu. Ja również ekspertem nie jestem, szczególnie gdy we
> wcześniejszym wątku zadeklarowałem chęć uczestniczenia reedukacji.
Jak to nie był??? Co Ty wygadujesz? :-)))
>> Dodatkowo nie zgadzam sie specjalnie z rysunkami "obszaru skrzyżowania" w
>> tym artykule wyłączającymi z tego skrzyżowania rozbiegówkę. Przecież to
>> nielogiczne co tam narysowali: ciągła linia gdzie nie wystepuje
>> krzyzowanie
>> sie/laczenie sie drog pojazdow jest objeta rysunkiem obszaru a wlasciwa
>> rozbiegowka gdzie nastepuje wlasciwe przeplatanie sie samochodow jest
>> poza
>> obszarem skrzyzowania? Ktos tego rysunku nie przemyslal zbytnio.
>> Jak obejmiesz rozbiegowke obszarze skrzyzowania to tym bardziej wyrazna
>> jest wina czerwonego.
>
> Swoją drogą, jeśli nie zapomnę, to zerknę jutro czy ta główna droga ma
> znak pierwszeństwa. Bo czuję pismo nosem, że niekoniecznie. Z pewnością
> nie ma znaku informującego o tym, że do skrzyżowania się zbliżamy.
> Czerwony może hipotetycznie nie mieć szans go zobaczyć jeśli wyprzedza
> niebieskiego.
No to moment, chwila - pokazujesz nam obrazek ze znakami których
tam nie ma? :-)
> A co do obszaru skrzyżowania, przepisy mówią jasno co nim jest. Sam mam
> wewnętrzny opór by to zaakceptować, ale o psychice nie gadamy tutaj.
> Przepisy są z 1962r a skrzyżowanie z 2000-któregoś. Stąd problem. Granice
> skrzyżowania definiuje fizyczna lub domniemana linia zatrzymania - koniec
> kropka. Samochody na drodze z pierwszeństwem nie posiadają jej w żadnej z
> obu wersji.
I gdzie, Twoim zdaniem, występuje tam linia zatrzymania dla zielonego?
Bo dla mnie, gdy ma samych niebieskich skur&&&nów bez wyobraźni
co go nie wpuszczają i o ziperze nie słyszeli to zielonemu linia zatrzymania
zakończy się na końcu rozbiegówki. Niebieski i czerwony mają stan
skrzyżowania w praktyce przez całą długość rozbiegówki, tam gdzie
jest przerywana linia.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 01:57 Pszemol
- 06.01.18 02:08 Pszemol
- 06.01.18 02:11 Pszemol
- 06.01.18 02:21 Pszemol
- 06.01.18 02:22 Pszemol
- 06.01.18 02:23 Pszemol
- 06.01.18 07:19 Uzytkownik
- 06.01.18 07:36 Pszemol
- 06.01.18 08:13 Uzytkownik
- 06.01.18 08:37 Cavallino
- 06.01.18 08:39 Cavallino
- 06.01.18 08:46 Cavallino
- 06.01.18 13:40 Dykus
- 06.01.18 13:50 Cavallino
- 06.01.18 13:58 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- czy wiedziałeś że?
- Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- Produkcja energii w elektrowniach atomowych
- Nie widzieć gdzie się jedzie
- Złomnik się SPRZEDAŁ Kanałowi ZERO
- I lewacka ideologia poszła się JEBAĆ
- Dla UTRWALENIA: jak działają "EKO" ZBRODNIARZE
- Emisyjność BEV
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
Najnowsze wątki
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-12-24 otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- 2025-12-24 Tfu! Przeklety prostokąt (czyli UPS i "sinus modyfikowany")
- 2025-12-23 Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- 2025-12-23 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-12-23 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-12-22 czy wiedziałeś że?
- 2025-12-22 Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- 2025-12-22 Białystok => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-12-22 Lublin => Project Manager <=
- 2025-12-22 Warszawa => Project Manager (AI and innovation) <=
- 2025-12-22 TVN oczekuje: Za Ziobrem BĘDZIE czerwona nota Interpolu! Czy może Interpol da drugi raz (w) dupę? ;-)
- 2025-12-21 Norweski przepis na pozbywanie się uchodźców odwiedzających kraj z którego "uciekli"
- 2025-12-21 UE bierze kredyt na 90GEUR, by przedłużyć wojnę na Ukrainie, w tym Polska 4-5%, czyli od 3,6 do 4,5GEUR
- 2025-12-21 Produkcja energii w elektrowniach atomowych




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem