  • 331. Data: 2018-01-14 13:05:46
    Temat: Re: nie. rozbiegówka .
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Jan 2018 12:13:59 +0100, w <p3fe1m$rmc$1@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    7a,35y,92.19h,45t/data=!3m1!1e3

    > Raczej o drugą stronę drogi - tą z dołu ekranu w górę (wylot z miasta),
    > przy Lidlu i Statoil.

    Nie ma znaczenia - sytuacja jest ta sama. Odcinek na którym były równe po
    prostu już jest wytarty co widać na:
    https://www.google.pl/maps/@52.3827198,16.974087,3a,
    75y,166.28h,48.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_R6Qn87-_-DeA
    ZX-v8KIoA!2e0!7i13312!8i6656

  • 332. Data: 2018-01-14 13:06:08
    Temat: Re: nie. Ustawodawca.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Jan 2018 12:02:17 +0100, w <p3fdbp$quc$1@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Ona o czymś dokładnie odwrotnym mówi.

    > Nie - to Ty się nie nauczyłeś.
    > Nawet nie wiesz jak wyglądają linie o których piszesz.

    No to przypomniałeś już sobie?

  • 333. Data: 2018-01-14 13:24:06
    Temat: Re: nie. pojedyńcza linia przerywana.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Jan 2018 12:03:29 +0100, w <p3fde1$quc$2@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Najbardziej podobne to do P-6, ale wymiary też się nie zgadzają - są dwa
    > razy krótsze.

    W tym przypadku pan Kazio naniósł nowy malunek na stary malunek.
    https://www.google.pl/maps/@52.3821993,16.9747383,3a
    ,75y,182.08h,40.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1sg10oXu8YX3aO
    vceWtYL_uA!2e0!7i13312!8i6656

  • 334. Data: 2018-01-14 15:31:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 13:05, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > prostu już jest wytarty co widać na:
    > https://www.google.pl/maps/@52.3827198,16.974087,3a,
    75y,166.28h,48.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_R6Qn87-_-DeA

    Ok, może tak być.
    To jakie wnioski, co to za linia konkretnie?

  • 335. Data: 2018-01-14 15:33:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 13:06, r...@k...pl pisze:

    > No to przypomniałeś już sobie?

    Jak wygląda linia krańcowa o której z takim zacięciem pisałeś, nie
    musiałem sobie przypominać bo cały czas wiedziałem.
    W przeciwieństwie do Ciebie.

    BTW: nadal podtrzymujesz swoje twierdzenie, że to są linie krańcowe?

    Czy też udasz głupka i będziesz próbował tak je INACZEJ na nowo
    zaklasyfikować, żeby nagiąć fakty do Twojej wstępnej teorii?

  • 336. Data: 2018-01-14 15:36:30
    Temat: Re: nie. dodatkowy pas.
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > Jeżeli jesteś już na dodatkowym pasie powstałym z rozbiegówki masz
    > pierwszeństwo w zajęciu środkowego pasa przed tym, który chce na ten pas
    > wjechać ze skrajnego lewego.

    Ale tylko wtedy gdy ten dodatkowy pas przestał być wyznaczany
    linią przerywaną o podwójnej szerokości.

  • 337. Data: 2018-01-14 15:37:15
    Temat: Re: nie. długośc drogi podporządkowanej.
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > Z jakiego tytułu?

    Z tytułu : Znak A-7 ustąp pierwszeństwa.

    > Rodzaj linii decyduje Twoim zdaniem o pierwszeństwie i końcu skrzyżowanie?
    > Masz jakąkolwiek, choćby najmniejszą, podpórkę w przepisach?

    O pierwszeństwie decyduje znak A-7 ustąp pierwszeństwa,
    a o długości drogi podporządkowanej
    w tym miejscu decyduje linia przerywana P-1 o podwójnej szerokości.

  • 338. Data: 2018-01-14 15:40:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 13:24, r...@k...pl pisze:

    > W tym przypadku pan Kazio naniósł nowy malunek na stary malunek.
    > https://www.google.pl/maps/@52.3821993,16.9747383,3a
    ,75y,182.08h,40.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1sg10oXu8YX3aO
    vceWtYL_uA!2e0!7i13312!8i6656

    Wiem, ale nic to nie zmienia.
    Przyjmijmy że w obu przypadkach są to dwie różne linie - na końcu P-6, a
    wcześniej jakiś rodzaj P-1.

    Trzeba ustalić jaki i co z niego wynika i na jakiej podstawie.
    Na mój gust to jest P-1c, bo zgadzają się wymiary i przeznaczenie.

  • 339. Data: 2018-01-14 16:00:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 15:37, Witko4 pisze:

    > Z tytułu : Znak A-7 ustąp pierwszeństwa.

    > O pierwszeństwie decyduje znak A-7 ustąp pierwszeństwa,
    > a o długości drogi podporządkowanej
    > w tym miejscu decyduje linia przerywana P-1 o podwójnej szerokości.

    Tak dokładniej jest to P-1c "linia pojedyncza przerywana wydzielająca".

  • 340. Data: 2018-01-14 18:48:15
    Temat: Re: nie. Linia przerywana.

    Sat, 13 Jan 2018 01:52:50 +0100, w <p3blkj$9o0$1@news.mixmin.net>, "Witko4"
    <d...@p...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Fri, 12 Jan 2018 17:09:47 +0100, w <p3amkb$gjc$5@node2.news.atman.pl>,

    > Tam nie ma linii krawędziowej przerywanej.
    > Tam jest linia przerywana P-1 o podwójnej szerokości.

    Ale konkretnie gdzie?
    Zjazdy także oznacza się krawędziówkami.