eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań › Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    From: "luca_brasi" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Date: Mon, 14 Sep 2009 18:00:23 +0200

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:h8loi5$kds$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko dlaczego UFG miałoby sponsorować anarchistę bez wyobraźni? Znaczy
    > społeczeństwo do spółki z TU, których klientem ów anarchista nie był i
    > pewnie nie będzie? Wszyscy się mamy zrzucać na debila, któremu brakło
    > intelektu na zabezpieczenie swojej własnej dupy? Nie, dziękuję. Choć dla
    > takich nieodpowiedzialnych matołków byłoby to niewątpliwie wygodne. Bo w
    > to, że taki biedny-nic-nie-posiadający się wykpi z płacenia, to ja nie
    > wątpię. Co mu UFG zabierze, skarpetki?
    nie sponsorowac a gwarantowac wyplate poszkodowanemu, a UFG sciaga to potem
    ze sprawcy
    na tej samej zasadzie dziala np fundusz alimentacyjny- placi za niplacacych
    a z nich sciaga
    rozumiem ze znasz wielu takich uzytkownikow drog, ktorzy nic nie maja? za to
    znam wielu ktorzy nigdy w zyciu nie mieli wypadku a przez kilkadziesiat lat
    sa dojeni w imie twoich socjalistycznych idei

    > Sorry, ale z racji sprzeczności z podstawowymi zasadami logiki to
    > niemożliwe. Zrozumienia musisz poszukać wśród innych... anarchistów.
    nie wiem kto to anarchista, nie mam sie za niego ale za zwolennika wolnego
    rynku na pewno
    obowiazkowe ubezpieczenia na pewno ograniczaja znacznie konkurencje wsrod TU
    a co za tym idzie musimy placic chore skladki
    skoro nie potrafisz zrozumiec kilku prostych slow to juz nie wymagam od
    ciebie czytania ze zrozumieniem, zacytuje ci tylko taka madrosc zyciowa,
    ktora mam nadzieje wezmiesz sobie do serca: "czasami lepiej jest nic nie
    mowic i byc posadzonym o bycie idiota niz odezwac sie i rozwiac wszelkie
    watpliwosci"
    pozdr