  • 321. Data: 2018-01-14 10:39:27
    Temat: Re: nie. rozbiegówka .
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-01-2018 o 20:38, Witko4 pisze:

    > A czy spotkałeś takie oznakowanie, że pas rozbiegowy
    > oddzielony jest linią przerywaną, a nie linią przerywaną
    > o podwójnej grubości z kreskami równymi przerwom ?
    > bo ja spotykam zawsze linię przerywaną o podwójnej grubości
    > z kreskami i przerwami jednakowej długości.
    >
    > W przypadku pasa wjazdowo/zjazdowego to nie wiem
    > jaką linią jest oznakowany, bo w mojej okolicy
    > nie ma takiego.

    Taką samą.

    https://www.google.pl/maps/@52.3832643,16.9727887,12
    7a,35y,92.19h,45t/data=!3m1!1e3

  • 322. Data: 2018-01-14 11:32:23
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > Taką samą.
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.3832643,16.9727887,12
    7a,35y,92.19h,45t/data=!3m1!1e3

    Ja tu widzę linię przerywaną o podwójnej szerokości, czyli ten pas
    rozdziela dwie różne drogi, lub dwie różne jezdnie, bo tak jest
    napisane w Rozporządzeniu.

    Znalazłem w mojej okolicy pas wjazdowo/zjazdowy
    i też jest oddzielony linią przerywaną o podwójnej szerokości.

  • 323. Data: 2018-01-14 11:41:39
    Temat: Re: nie. P-1.
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > A w omawianym przypadku?

    Omawianego przypadku to nie ma sensu rozpatrywać,
    bo wprowadza się tylko zamęt.

    Rozpatrujmy rzeczywiste oznakowanie spotykane na drogach,
    czyli połączenia dróg oznakowane linia przerywaną P-1 o podwójnej
    szerokości i długość kresek równej długości przerw.
    Taka linia oddziela różne drogi, lub różne jezdnie,
    bo tak pisze w Rozporządzeniu.

  • 324. Data: 2018-01-14 11:46:49
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 11:32, Witko4 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:p3f8gf$m9i$2@node2.news.atman.pl...

    7a,35y,92.19h,45t/data=!3m1!1e3

    > Ja tu widzę linię przerywaną o podwójnej szerokości,

    Zgodnie z przepisami taka linia powinna mieć jednakowe długości
    namalowanego i przerwy.
    Tutaj tak nie jest - przerwy są zdecydowanie krótsze niż namalowane paski.

    Wniosek może być jeden - to nie ta linia o której myślisz.

  • 325. Data: 2018-01-14 11:49:56
    Temat: Re: nie. Ustawodawca.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 13 Jan 2018 07:26:06 +0100, w <p3c8pt$tp2$1@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Z jakiego tytułu?

    Z tytułu znaku.

    > Rodzaj linii decyduje Twoim zdaniem o pierwszeństwie i końcu skrzyżowanie?
    > Masz jakąkolwiek, choćby najmniejszą, podpórkę w przepisach?

    Z definicji skrzyżowania.

    > Wiem do czego nie służą - do tego o czym piszesz.
    > Mi to wystarczy, a Ty się musisz doszkolić.

    Jak widać jednak nie douczyłeś się.

  • 326. Data: 2018-01-14 11:50:16
    Temat: Re: nie. pojedyńcza linia przerywana.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Jan 2018 22:17:39 +0100, w <p3b8me$ett$1@news.mixmin.net>, "Witko4"
    <d...@p...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > To nie jest linia krawedziowa.
    > To jest pojedyńcza linia przerywana o podwójnej szerokości.

    A słuszna uwaga.

  • 327. Data: 2018-01-14 11:58:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Jan 2018 11:46:49 +0100, w <p3fcep$q2c$1@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Tutaj tak nie jest - przerwy są zdecydowanie krótsze niż namalowane paski.
    >
    > Wniosek może być jeden - to nie ta linia o której myślisz.

    Chodzi o ten fragment końcowy? (bo wcześniej kreski i przerwy są takiej samej
    długości)
    Pisałeś, że wiesz do czego służą określone linie -- więc nie piszę, bo zapewne
    zaraz sobie przypomnisz.

  • 328. Data: 2018-01-14 12:02:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 11:49, r...@k...pl pisze:

    > Z definicji skrzyżowania.

    Ona o czymś dokładnie odwrotnym mówi.

    > Jak widać jednak nie douczyłeś się.

    Nie - to Ty się nie nauczyłeś.
    Nawet nie wiesz jak wyglądają linie o których piszesz.

  • 329. Data: 2018-01-14 12:03:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 11:50, r...@k...pl pisze:

    > A słuszna uwaga.

    Aczkolwiek nieprawdziwa.

    Najbardziej podobne to do P-6, ale wymiary też się nie zgadzają - są dwa
    razy krótsze.

    Ale inne linie, to nawet w rachubę nie wchodzą.

  • 330. Data: 2018-01-14 12:13:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 11:58, r...@k...pl pisze:

    7a,35y,92.19h,45t/data=!3m1!1e3

    > Chodzi o ten fragment końcowy? (bo wcześniej kreski i przerwy są takiej samej
    > długości)

    Raczej o drugą stronę drogi - tą z dołu ekranu w górę (wylot z miasta),
    przy Lidlu i Statoil.